28 Temmuz 2008 Pazartesi

dönüm noktası...

Lise bitiminde oldu ilk erkek arkadaşım ben lise mezunu üniversiteye girmeye çalışan genç o ise en iyi üniversitede hazırlıkta...
O zamanın acemiliğinde devam eden aşk nedense ÖSS - ÖYS sonuçlarının açıklandığının akabinde sessizce habersizce bitiyordu...
İlk zaman adını koyamıyor insan üzüntüyle geçiyor aşk acısı ya...
Sonra sonra beni sınıf arkadaşlarıyla tanıştırmaması köşe bucak kaçmalar filan...
Sonra Zülal bana hiç unutmam luki tırol bebekleri vardı onlardan hediye etmişti. Bebeğin tüy tüy saçları var ilk eline geldiğince yani sahip olduğunda rivayete göre saçını okşayarak dilediğin dilek kabul oluyor...
O zaman üniversiteli aşık yine sebepsiz habersiz gittiği sıra ben tabi saç okşayıp üniversiteye girme şeklinde bir dilek dileyeceğime onu görsem şeklinde içimden geçirmiş olup ardından geçen 10 dakika içinde bir kıza sarılmış bir şekilde önümüzden yürür vaziyette görüp hayatımın ilk ihanetiyle karşı karşıyaydım...
(Allahtan sonrasında ihanet mevzu hayatımda hiç olmadı, ya da oldu da ben anlamadım olur olur :)
Hayatımda hiç birşeye hırs yapmam yapamam bilmem sıkılırım hem ben dedim ya maymun iştahlıyım gaza gelsem hırs yapsam yarısında sıkılırım başladığımla kalırım ama bu hırs demek ki nasıl oturduysa içime...
Baktım çalışmayla üniversiteye girilemiyor dedim gireyim beden eğitimine iyi kötü fizik yerinde çalışırsam da olur...
Başladım çalışmaya koş babam koş kondüsyon çalış canım çıktı derken derken epey bir uğraş deneme sonucu oldu girdim sayesinde :))

Hiç yorum yok: