16 Eylül 2008 Salı

bu sabah...

Yağmur var Ankaramda deseydim de keşke sizlere de
"Yağ yağ yağmur teknede hamur ver Allahım ver sel gibi yağmur"
deseydim de bir de türkü tuttursaydım :) Yok ama değil öyle...
SSK kuyruğundaydım halka karıştım uzun süredir yapmadığım onlarca ya da yüzlerce olabilecek sayıda kalabalıkta her çeşit insanın barındığı yılan misali kıvrılan o renkli kuyruktaydım...
Bayılıyorum kuyruk müddetince öğrenilen hayatlar dertler dinlemeler öne geçen uyanıklarla yapılan takışmalar :)
Ben eksik kalır mıyım ben de daldım bir hatun kişiyle ağız dalaşına ama diyorum size o güruh sadece uzaktan güzel izlemesi güzel ...
Çoook uzun ve malesef sonuçsuz bekleyişten sonra çıkışı Ayşegül arkadaşımıza diğer arkadaşlarımız gidecekmiş beni de çağırmak suretiyle ben de sevk olundum mekana kuyruk beklemesi sonuçsuz iş mi o ne diyerek çok keyifli bir öğleye kadar vakti geçirdim...
Notum: Neden mi kuyruktaydım? Rapor aldım marifet ya onun kesilen parasını almaktı niyetim şimdi tekrar kuyruklara dalacağım ama bu sefer o kuyruğu resmedeceğim size :)

Hiç yorum yok: