17 Eylül 2008 Çarşamba

havalar...

Her sabah uyandığımızda Nickelodeon kanalını açmadan önceki ilk iş hava durumuna bakmak ki Rengin i ona göre giydireyim beyzadeye ona göre giyin diyeyim tabi kendim de...
Yine bu sabahki mutat bakmam sonrası yüzümdeki gülümsemeye elim gitmiş aa dudağım kaymış her iki yana istemsiz :)
Neden? Çünkü yağmur geliyor hoşgeliyor her zaman dursa her zaman kalsa susuz kalmasak ...
Herkes benim kadar duyarlı olsa ileride susuz kalacağız korkusunu hep yaşasa daaa bizim komşu apartmanlarınki gibi her gün çayır çimen boşa sulanmasa...
Büyükler hep "eskiden" ile başlayan cümle çok kurarlardı ya şimdi o büyükler silsilerine ben de dahilim ki bakıyorum "eskiden" lafı benim de silime pelesenk...
İşte tüm zorum şudur ki "SU" ile ilgili konularda da "eskiden" dememek...
(Şimdi şu an yazıyı tam kaydedip yayınlayacağım sırada aklıma Emel Sayın ın yanağından bir damla yaş süzülerek söylediği "Yağdır Mevlam Su" şarkısı geldi o halde haydi hep beraber bütün elleri havada istiyorum...)

4 yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

senin blog sayfan mi vardi:))
canimsin:))

nimet

Unknown dedi ki...

He Nimetim yaptım derme çatma :)
Sıkı takipçinizim haaa :)

. dedi ki...

oo ekip toplanmış:) funda hanım kaldır yahu şu harf girme şeysini. bir de herkes yazsın yorum lütfen. misal ben. şu anda sardunya olarak bağlı değilim. nokta olarak çıkacağım. niye? çünkü başka seçenek koymamışsın.:)

Unknown dedi ki...

Başka seçenek derken bu işi bile o kadar gözü kapalı yaptım ki o yüzden nokta virgül koyma işini siz bana söyleyeceksiniz ben de yapacağım şeysinin şeysini :))))