16 Eylül 2008 Salı

Nerede kalmıştım...

Baktım gerilere yazayım hemen hemen de kızı doğurayım bir de resimlerle şenlensin alem...
Bakıyorum komşu hatunlara ohooo doğurmuşlar kızları oğlanları büyütmüş onları anlatıyorlar...
Nizami ben de evveliyattan gidiyorum sıralı ola herşeyler hayatım da öyle mi ki bilmem bana göre öyle çıkmasın tiz sesler aradan :))
Bolu hadisesini ayrı bir başlıkta ya da ayrı bir blogda desem de yeri olan bir durumda halledeceğim dedikten sonra okul bittiiiii...
Eeeee ne çıktım beden eğitimi öğretmeni diplomada öyle yazıyor çünkü...
Fakat felek sille tokat girişecek ya bu mazluma ki o ben oluyorum bitirdiğim sene ki uzattım oldu sana hazırlıkta dahil 6 yıl...
Neyse devlet baba dedi ki bir zamanlar öğretmen yeterlilik sınavı vardı kaldırmıştık çıkaralım koyduğumuz tozlu raftan da tekrar piyasaya sürelim mazlumların ahını teker teker alalım...
Yeterlilik te ne yeterlilik sorsana bana sporu okuduklarımı bana neden sordun coğrafyayı matematiği fiziği kimyayı unuttum ben onları çok oldu göreli...
Derkeeen o sınav taş oldu engel oldu ayağıma dolandı sıkmadım kendimi hoş ta zora gelmez narin bünyem :)
Ankaralılar bilir Sıhhıye köprü altında (hala var yani o dükkan şimdi bizim değil) bir Metro Kuruyemiş vardı yarısı da bizimdi ben ne yaptım leblebi çekirdek çikolata bisküvi derken derken 2 sene çalışmışım kuruyemişçi oldu bayan örtmen...
Gerçi hakkını da verdim ha çekirdeği tarz yaptım tartarken filan böyle ben patronun kızıyım bakmayın böyle olduğuna okudum da geldim bugüne bugün öğretmen çıktım ama ne çare yapamıyorum kısmet leblebicilikteymiş edalarında görseniz ...
Tüh be tezgah arkasında elimde kesekağıdı bir fotoğrafım olaydı da konu pekişseydi...
Neyse derken derken kulakların çınlıyor mu komşumuz İsa Abi...
Şimdiki çalıştığım kurumda şube müdürü kendisi aynı zamanda apartman komşumuz...
Geldi bir gün kapıya gel dedi Spor Uzmanı alacaklar kuruma gir sınavına ohoooo tamam dedim sağolasın İsa ağabey...
Girdim sınava pazar günü sabahtan sonra geldim dükkanıma tarttım yine kuruyemişlerimi daldırdım avucuma aldım bademleri götürdüm çeşit çeşit çerezlerle unuttum sınavı...
Derken sınavı haber vermeye gelen İsa ağabey bu sefer kazandığımı haber vermek için geldi ...
Aaaaa şimdi bitti mi kuruyemişçilik maceram ne güzel de ailenin de leblebicisi titrini kazanmıştık...
Var bunda da bir hayr diyerekten o gün bugündür halen bir fiil yapıyorum ben bu spor uzmanlığını...
Haaa bakmayın isminin böyle (dilime başka bir şey geliyor tasvir için ama anladınız is onu :) ağız dolusu olduğuna memuriyetin modernize olmuş hali kasa farklı muhteviyat aynı yoksa...
Durumun başka bir hayr kısmı da orada koca bulacakmışım da haberim yokmuş yaaaa :)
Şimdi satırlarıma son verirken okuyan herkesi teker teker kucaklar şöyle sırtlarını sıvazlar en güzel günler en güzel geceler sizlerin olsun der bir başka yazıda görüşmek ümidiyle geri geri çekilmek suretiyle huzurlarınızdan ayrılırım...

Hiç yorum yok: