24 Eylül 2008 Çarşamba

Oldum ben Spor Uzmanı...

...oldum hem de 2002 Aralık sonu girdim başladım daha sigortam da o gün başladı sonraları çok kızdım babama sitemlendim neden 18'imi bitirdiğimde yaptırmadın be babam bak 58 yaşımda emekli olacağım :(
Neyse ne diyeyim var bunda da bir hayr diyerek hikayeme geçeyim... Çalışmaya başladık heyecanla içler pır pır 500 kişiyiz ingilizce sınavdan geçmişiz devlet dairesi para az ama olsun titri sağlam...
Yerim de öyle güzel ki Genel Müdür Yardımcısının yanında asistanım böyle de kısmetliyimdir valla her işim kolay yürür (maşallah :)) ...
Aradan günler aylar geçiyor arkadaşlıklar dostluklar derken derken ileride kocam olacakmış haberim yok bir spor uzmanı "bey" geliyor bizim odaya (Genel Müdür Yardımcısının yanındayım ya imzaya bütün Genel Müdürlük geliyor) bey de bey nasıl tatlı namızsız o gülüş o dişler o güldüğünde yüzünde açan çiçekler ben herkese öyle geliyor sanıyorum yok bana öyleymiş sadece o çiçeği bir ben görüyormuşum...
Kapıdan girdiğinde değişen kalp çarpıntısı Allah Allah doktora mı görünsem var birşey var sanıları ama yok tabi anladınız siz...
Sonra sonra buluşmalar karşılıklı göz süzmeler fakat önceleri çok keyifli bir arkadaşlık o zaman benim hayatımda biri var ben kendisini oda arkadaşıma düşünür şekilde kızın da "bey" in de aklına girmek suretiyle hayata geçirmeye çalışır durumdayken "bey" in sürekli ret edişleri benim ısrarım ....
Gel zaman git zaman benim hayatımdaki gitti sayfası kapandı bu şeker "bey" le bir iddiaya girip bir yemek yedik (iddia da kendi planladığı bir şeymiş sonradan öğrendim hınzır) Tunalı Tadı Pizza da...
Nasıl keyifli geçiyor zaman nasıl sohbet muhabbet üzerinize afiyet çok sohbetliyimdir hele havamdaysam filan keyifli olduğumu söylerler hatta ufacık bir anektot geldi hemen aklıma aktarayım vakit kaybetmeden :
"Sene 94 başları ya da 93 sonu kış zamanı Türk Amerikan Derneği'ne gidiyorum ingilizce kursuna sınıf süper hoca süper kulakları çınlasın Filiz Özdemir (hala ararım kendisini) çok gülüyoruz zaten beni tanıyanlar bilir ay zil gibiyim bir başladım mı oooo...
Dersler şahane geçiyor öğrenmek anlamında değil yanlış anlaşılmasın şamata eğlence...
Filiz hocam derdi "sen ne kadar eğlenceli birisin seninle evlenecek olan yaşadı ne kadar şanslı olacak haberi yok"...
Yaaaa öyle de tescillenmiş bir eğlenceliğim var o kadar :)"
Nerde kalmıştık yemeği yedik sonrasında kendisinin Ankara'ya yeni gelmiş olmasından kaynaklanan yer bilmeme durumunu göz önüne alıp ev sahibesi kimliğimi taktım sırtıma Arjantin caddesinde cafe kahve vardı bir zamanlar oranın da sıcak şarabını pek severdim oraya yemek sonrası şeklinde götürdüm ama bulutların üzeriymiş orası o an anlamamışım sonradan fark etmişim...
Hala o günleri düşündükçe de şu an gibi,
tebessüm ederim şimdiki gibi...
Derken biz ...
6 Mart 2003 Perşembe akşamı nişanlandık
7 Haziran 2003 cumartesi 11:15 te evlendik...

Hiç yorum yok: