14 Kasım 2008 Cuma

bak Allah'ın işine

bu parasızlık bende mutat hesap kitap bilmeme unutma üzerinde durmama aramız sadece "veriş" ve "alış" kısımlarında iyi...
İki sene olmuş vakit su gibi tabi akacak yol bulmuş kendine durur mu...
Bankaya bir borç var ama enteresan iki sene uzun zaman banka iki sene değil iki ay durur mu alacağına kartal onlar, aradım ben soğuk terler dökerek fonda, sordum cevap: benim soğuk terimi sen bir daha soğut!
Ne borcu alacağın var hem de 97 lira küsuratı da var o mevzubahis değil :)) Coştum tabi ben ama dur ses etmeyeyim uyuyan yılanı uyandırmayayım...
Bu sabah dedim ne duracak param bankada yeter yattığı verin gayrı...
Aldım gözlerinin yaşına aldırmadan...
Ve de bak sen şu Allahın işine ki o 97 lira neyle neyin toplamı hem de tam tamına : su+elektrik faturasının :)
Buyur yeri hazır bile...

Hiç yorum yok: