27 Kasım 2008 Perşembe

girdim çıkasım yok bu sefer...


170 cm boyundayım, aklım başıma toplanalı beri yazları 54 kg. kışları 55-56 kg. oldum...
Kendimi bildim bileli hep tatlandırıcı hep etimek galeta kemirdim durdum akşam saat 19:00 dan sonra ağzıma lokma atmadım...
Besyo mezunuyum 60 saniyede 62 mekik çekerek girdim okula o derece fitim(dim)...
Hamileliğimde 30 kg. aldım neden? ipinden boşalmış danalar gibi yedim de ondan, ekmeğin tadına vardım göbeğim çıkacakmış çıksın ohhhh yedim yedim yedim...
Verdim hepsini kızımın 6. ayında eski halime döndüm...
Veeeee şimdi hikayenin asıl kısmı 2 seneden beri 60 kg yim (bu sabah itibariyle 61) ve karın çevremde arkadaşlarımın simit tabir ettikleri bir kabarıklıkla dolaşıyorum, otururken midem çıkıyor artık karnımı içime çekmekten helak oldum, bir beden büyüdüm ve hala veririm türküsü çağırıyorum...
Kocam bu durumdan hoşnut (ne demekse!) annemin ve arkadaşlarımın itimadı yok o kadar iradesizim görüntüsü var ortada adımı temizlemeliyim.Annemin "kızım bir yaştan sonra verilmiyor işte ne kadar çabalasan da boş" tezini çürütmeliyim...
Veremiyorum zamanım yok spor yapmaya ve midemi büyüttüm acıkıyorum artık :(
Ama şimdi ne oldu rejimdeyim vallaha da billaha da...
Bu bloga başlarken her işte maymun iştahlı olduğumdan blogda da yarı yolda bırakacağımı düşünmüştüm, hatta emindim şimdi de kilo vereceğimden eminim hatta ve hatta an be an yazacağım nasıl gittiğini ki ben de bakayım şimdi akşam öğünü olaraktan bir fincan kahve başka da birşey yok yeter yediklerime sayayım, geceleri yemek yok, öğlen beyaz leblebi, sabah ta bir dilim etimek, ara ara meyve yiyeceğim, biliyorum sağlıksız ama yemeyeceğim hele bir zayıflayayım azar azar yerim...


7 yorum:

Sermin dedi ki...

Offf Funda yaaa birileri bize gaz verse. Hadi sen bana ben sana. 1 ay sonra kendimize bir hedef koyup kim önce ulaşacak bakalım? belki işe yarar?

Unknown dedi ki...

seve seve al benden destek gazı hem de sonuna kadar...
1 ay ha ? :)
hadi gazamız mübarek olsun :)
sende verilecek kaç kilo var (bende 5-6)... veririz veririiiiz inanıyorum ben bize :)

Camilla dedi ki...

ya ben hic yapamıorum diet falan (: ayı gibi oluorum ara sıra, o zamanlr yürüyüşü arttırıorum sadece, dolmuş kullanmıorum o kadar. ama işe yarıor

Unknown dedi ki...

camilla yürüyüş yupmaya müsait o kadar durum var ki ama neden iş yerine kadar servisle gelmek varken kendimi yorayım ki aman kim uğraşacak dersem öyle birikir işte yağlar...

Panik Gelin dedi ki...

kolay gelsin vallaaa
bloguma baktınmı bilmiyorum ama benimde çıkasım yok bu sefer. ama 30 kiloo hedefim. 2'si gitti bile. blog adamı gaza getiriyo :)

Adsız dedi ki...

bu kesinlikle ölüm rejmi olur mu öyle beyaz leblebi ve kahve allah korusun hastanelik olursun bak ben hiç uğraşıyormuyum kocaman göbeğimle çok mutluyum :))
hiç bir yerinde fazlalık yok canım arkadaşım

özii dedi ki...

Kararından dolayı kutluyorum . İş beyinde bitiyor. Programlamayı iyi yaptıysan , tamam zaten.

Benimki arızalı biraz uğraştırıyoor. Karbonhidratla besleniyor daaa:)))