11 Aralık 2008 Perşembe

Barış Akarsu...

2004 senesi miydi tam hatırlamıyorum "Yalancı Yarim" diye bir dizi başladı başrol erkek oyuncu Akademi Türkiye' nin birincisi çocuk... Zaten seyretmiştim de yarışmayı favorimdi de kendisi... Dizisini de çok sevdik izledik kaçırmadan...
Sonra dizinin sezon finali Bodrum'da çekildi, tam doğum günü partiye giderken...
Çok üzüldüm çok... Genç yaşında olmasına... Pırıl pırıl gençti yapacağı nice işleri vardı kimbilir...
Hayat işte değil mi sonuçta vakti dolmuş hem de doğum gününde genç yaşında karşı gelinmez...
Hala çok severek dinlerim şarkılarını...

4 yorum:

Amenhotep dedi ki...

allah rahmet eylesin. kim hangi sırada gidecek belli olmuyo vallahi :(

Demli Hayat dedi ki...

Herkes çok üzülmüştü bu olaya.

Her ölüm erkendir derler ama bu gerçekten erken oldu.

Rahmetli Kerim Tekin'de aynı.

sufi dedi ki...

Benim de favorimdi arkadaş, inşaallah gittiği yerden tez gelir.

Unknown dedi ki...

sufi nasıl gelecek anlamadım?