7 Aralık 2008 Pazar

kokusu geldi mi :)

Banyodan çıktık çünkü saçlarımız ahenkle dans ediyor (gerçi birazdan yoluk yoluk olur da) :)
Böyle bir koku var mı, binlerce liralık parfümlere değişilir mi yeni yıkanmış kızımın kokusu :) Ha bir de bebekkenki süt kokusuyla, gıdısına yumulup aldığım o koku... Hayır ikinci çocuk vaktim gelmedi yani aslında isterdim de kim bakacak ne olacak ama çocuk seviyorum ben evde şenlik seviyorum, kalabalık sofra, bıcır bıcır dolaşsınlar etrafta, birbirlerine kol kanat gersinler,sonra büyüsünler, evlensinler, çoluk çocuk toplaşsınlar bende gelinler damatlar, torunlar,
- anneanneeee bana o kurabiyeden yapar mısın?
- babaannee Selin'e birşey söyle bak dolaplarını karıştırıyor...
Hayali de güzel ama gerçekte kızım en güzeli...
Bu ara bütün ilgimiz tahtamızda resim çizmek kağıtları karalamak...
Bir de 10 dakikadır da son cümle yazıp kapatmak istiyorum konuyu bulamadım açık kalsın...

Hiç yorum yok: