14 Ocak 2009 Çarşamba

Aman da Aşuremiz Olmuş mu :)

Ben ne zaman akıllanacağım bilemedim bu gidişle de zor görünüyor...
Geçen sene ilk aşure denememde içine incir atıp kaynatmak suretiyle rengini kararttım koydum...
Bu sene de tövbeliydim içine karartıcı madde koymayacağım...
Ama geçen gün yemekteyiz programında adanalı bir adam aşure yaptı içine pekmez koydu rengi altın sarısı rengi oldu safran koymuşsun gibi çok nefis görünüyordu...
Dün geceki kaynatmam sırasında dürt beni şeytan içine pekmez koydum benim kaderim ya karardı :(
Tadı güzel oldu Allahtan...
Ama kendi bildiğimce gidemeyeceğim ben herhalde nerden ne görürsem deneyeceğim illa...
***İş yerine getirdiğim aşureyi kareledim o yüzden plastik kaptır kusura bakılmaya...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Her Adanalıya kanma:)))O adam da annemin velisi çıktı, iyi mi? :)

Adsız dedi ki...

Afiyet olsun :) Tadı güzelse mühim değil. Bir daha koymazsın. Sen de deneme yanılma yoluyla öğrenmeyi sevenlerdensin demek. Ben de öyleyimdir :) En güzeli budur ama :)

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor, ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Aşkolsun Sardunya sehirlini koruman lazım aaaaa :) ama kabahat bende ki kim ne derse ona uyuyorum gerçi sonuç güzel olan olmuyor mu oluyor adamın yaptığı aşure de gayet renkli bişi oldu marifetli canım adam hakkını yememek lazım :)
annenin velisi ha :)

Maviye Yolculuk evet deneme yanılma yolunu seçiyorum bazen taşa çarpıyorum bazen tepeye çıkıyorum :) böyle böyle yaşayacağız maceralarımızı :)
teşekkür ederim...

Unknown dedi ki...

İltifat ediyorsun Gülhan teşekkür ederim :)
iş yerindeki kızlar bayıla bayıla yediler gerçi de... :)) bilemedim ben de :)
bana sorarsan ben de beğendim :)

sufi dedi ki...

Ellerine sağlık güzelim.Canım birden aşure istedi.

funda dedi ki...

rengi kara da olsa ben gözümü kapatıp yiyebilirim, ah olsa..

Demli Hayat dedi ki...

Afiyet olsun. Ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Suficim Fundacim buyrun gelin hep beraber olsun :)
Demli Hayat teşekkür ederim :)

özii dedi ki...

Ellerine sağlık , Afiyet olsun tabii de ben şimdi gidip nerelerde ağlasam ki :(

Unknown dedi ki...

sağol özii ama neden öyle dedin?

özii dedi ki...

Çünkü ben aşureyi çok severimmmm ühühühü