25 Ocak 2009 Pazar

Bir Ev Buldum Bakalım...



Öncelikle hepinizin desteğine çok teşekkür ederim...
Cuma günü internetten, cumartesi de kuzenim sağolsun "yağmurda ev gezme" diye bana eşlik etti onunla ev aradık....
Sonunda kendi evimin sokağında ama cephesi güney bir ev bulduk... Hiç olmazsa güneşe hasretliğimiz bitecek öbür evde sadece camdan görüyorduk en ufak bir içeri girme durumu yoktu...
Bu ev şu zemin sayılma meselesi vardır ya kimisi zemine birinci kat der ki ben demiyorum zemin zemin işte ama diyenlere de açıklama yapıyorum dünden beri yani şöyle zeminden sonra ikinci kat, en azından hırsız tırmanamaz diye düşünüyorum (umarım)...
Bir arkadaşımın kardeşi bir güvenlik şirketinde çalışıyor o gelecek eve keşif yapıp fiyat çıkaracak ama en önemlisi kiracıyım sonuçta bir daha ki eve taşınma durumunda teçhizatın da taşınabilirliğinin durumu...
Yeni evin içinde şu an kiracı var bir hafta on güne çıkacaklar evi de gezerken onların eşyalarıyla gördüm çok aman aman içime sinmese de bilmiyorum hayırlısı ne ise o olsun diyorum belki benim eşyalar yerleştiğinde havası değişir...
Asıl gözümde büyüyen işler bundan sonra...
Desteğinize tekrar teşekkür ederim :)
Yazıma burada son verirken ben de içinde bütün kira derdiyle uğraşanlara bir an önce ev sahibi olmamızı can-ı gönülden diliyorum...
Amin...

9 yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

fundam hayirli olsun yeni eviniz. Cok sevindim. Eski evinin yerini de tam öğrenememiştim:)) demek aynı sokağa taşındınız:)))
temizlik vs. adam lazımsa geliriz.
Tez zamanda kendi evine kavuşursun inşallah Fundam:))

nimet

özii dedi ki...

Amin canım . Allah herkese ev sahibi olmayı nasip etsin diyorum. İçine sinen bir bulmana sevindim.
Taşınma işi için şimdiden kolay gelsin.

Unknown dedi ki...

sağol Nimetim inşallah hayırlısıdır...
bu arada daha taşınmadık bu ay sonuna çıkacağız inşallah...

Öziciim amin canım teşekkür ederim...
şu taşınma işi de bir büyüyor ki kafamda... Hallolacak bir şekilde :)

Adsız dedi ki...

tasınma işi gozunde neden buyuyor sekerim yanında aslan gibi-bu bakayım bi sayiim-17-18 kez tasınmıs bir hatın kız var:)
şıpadanak taşıcaz seni:)

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun çok üzüldüm eski bir dostun k.y

ozgurruya dedi ki...

Yeni eviniz şimdiden hayırlı olsun. Taşınma işlerinde de kolay gelsin. Taşınma derdi büyük dert.

Unknown dedi ki...

ozgurruya yattı ev işi hala aramaya devam :(
arayınca bulunmaz ya bizimki de o hesap...

ozgurruya dedi ki...

Aramasanız her taraftan haber gelir "ev var" diye. Bir şeyi çok isteyince ya da çok bir şeye çok ihtiyaç duyunca nedense ortalıkta görünmez o şey.

Primarima dedi ki...

Canım kaç gündür kendi derdime düşdüm bloglara göz atamaz oldum.Şimdi okumaya başladım.Evi bulmana sevindim.Şimdi taşınmak işi zor tabi biraz yıpratıcı...ama olsun.Allah kendi evine taşınacağın günü de göstersin diyorum.Ve kolaylıklar diliyorum:)