20 Ocak 2009 Salı

Çek Beni Gizliden Gizliden...

Mağazalardaki giyinme kabinlerini ya da umuma açık lavaboları kullanırken özellikle en çok korktuğum bir yerlere gizlenmiş kamera var mı ve şu an çekiliyor muyum korkusu ... Olası bir durumu düşünemiyorum da -kabus oluyor sonra- olsa hele Allahım ne menem bir kötülüktür bu insan evladına yapılan... Elde edilen görüntülerden ne anlanılır, nedendir bu bitmez tükenmez sapıklıkta sınır tanımayan bozuk küflenmiş beyin(siz)ler...
Bugün sabah Nihat'la Curcuna programında dinledim de oradan aklıma geldi, Çorum' un bir ilçesinde bir okulun hizmetlisi adam -insan müsfettesi- bayan öğretmenlerinin kullandığı tuvalete kamera yerleştiriyor... Sonra yakalanıyor ne oluyor biliyor musunuz? Başka bir ilçe okuluna sürülüyor...
Ne sürgünü adama ödül bu!
"Al kardeşim şimdi de sıra bu okulda, bak teknolojini yenile, al sana yeni yüzler pardon vücutlar haydi Allah ne verdiyse artık!"
Ah benim güzel Yurdum!
Ah benim güzel Yurdumun pür akıllı güzel insanları...

10 yorum:

özii dedi ki...

Çok afedersin ama yuhh demek istiyorum . Hakikaten adama ödül vermişler. Bu nasıl bir sistemdir yaa...

GeCe dedi ki...

daha önce de kız öğrenci tuvaletine kamera konanlar çıkmştı haberlerde. Nasıl insanlar böyle

Unknown dedi ki...

yuh bence de öziicim...

Unknown dedi ki...

GeCe nasıl bir mantıkdır bu anlamış değilim neler söylenmeyi hakediyorlar da ah işte :)

Adsız dedi ki...

Noluyor birkaç et parçası görünce peki? Boyları mı uzuyor, adamdan mı sayılıyorlar yoksa sınıf mı atlıyorlar?Kuş kadar beyinleriyle bir de öğrenci eğitiyorlar ha?Pes!

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

gectigimiz yillarda Italya'da poliklinikte genc ve guzel hastalari iki hemsireyle biraz fazla dozda sakinlestirici vererek fotograflayan bir doktor yakalanmisti.. Iyi mi?

Primarima dedi ki...

Normaldir,bu Ülkede çok normal nolcakki?hatta adama "aa çok ayıp bak ikaz ediyoruz bidaha yapma söz ver bakim" demediklerine şükretmek lazım !

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Funda'cığım, bu ülkede her şey olur, biz de okur sinirden saçımızı başımızı yolarız böyle:)

AskinAy dedi ki...

yani resmen ödüllendirmisler,olacak seymi ya orda yeni pozlar yakalamaya devam etmesi icin olsa gerek,ne insanlar var ya birtürlü anlam veremiyorum,....

karamel mutfak dedi ki...

kusura bakmayın ama kabalaşıp bende yuh diyorum sizinde dediginiz gibi hastaya al bu kan sana yetmedi hemen başka modellerimizi deneyin demek olmuş. umumi yerlerdeki tikinize gelince benimde kabusumdur kolay kolay girmek istemesem mecbur kaldıgım da dedektifçesine inceleme sonusu huzursuaz olarak girer çıkarım.