1 Ocak 2009 Perşembe

Mim Ödevim Sorularım...

İçimden Geldiği Gibi den geldi ödevim Mim' im...

Buyrun sorularım ve yanıtlarım:

1- En sevdiğiniz kelime nedir? --- Anne...

2- En nefret ettiğiniz kelime nedir? --- Uyuşukluk...

3- Sizi ne heyecanlandırır? --- Büyük ikramiye çıksa lotodan filan çok heyecanlanırdım herhalde...

4- Heyecanınızı ne öldürür? --- O öldüren biliyor...

5- En sevdiğiniz ses nedir? --- Kızımın kahkahaları...

6- En nefret ettiğiniz ses nedir? --- Şu asfaltı deldikleri şeyin adı neydi unuttum şimdi onun sesi...

7- Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? --- Çok yerin dibinde olan ve de çok yükseklerde çalışılan her işte olmak istemezdim...

8- Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz? --- Bir enstürmanı layıkiyle çalmak isterdim var kulak ama kısmet olmadı bateri olabilir mesela...

9- Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz? --- Çocuk olayım çocuk kalayım hep...

10- Nerede yaşamak isterdiniz? --- Önünde deniz arkasında köy olsun sağlık ekonomi modern olsun ortada kalmayalım ama huzurlu sessiz tenha olsun bahçesi olsun üzerine pembe de panjuru olsun tam olsun :)

11- En önemli kusurunuz nedir? --- Çok çabuk parlarım dağıtırım hemen ortalığı...

12- Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi? --- Çok fazla içmesem de sigara...

13- Kahramanınız kim? --- Hiç kahramanım olmadı kendimim kahramanım kızıma örnek sunduğum...

14- En çok kullandığınız küfür nedir? --- Kötü huy evet ama küfürlü konuşuyorum ama iyi küfür iyisi kötüsü olmaz tabi de stadyum küfürü değil elbet :) en çok anasını satayım diyorum...

15- Şu anki ruh haliniz nasıl? --- O kadar değişken ki iyiydi az önce kudurdu yine ruh halim...

16- Hayat felsefenizi hangi slogan özetler? --- "Baktığın yüze tükürme, tükürdüğün yüze bakma"

17- Mutluluk rüyanız nedir? --- Sevdiklerimin kendimin hayallerimizin gerçekleşmesi (akıllcı hayaller bunlar)

18- Sizce mutsuzluğun tanımı nedir? --- Bey' le kapıştığımız anlarda , bir de tabi aile içinde sevdiklerimin hastalıklarında zor zamanlar geçiriyor olduklarında...

19- Nasıl ölmek isterdiniz? --- Sevdiklerimden önce uykuda...

20- Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı' nın size kapıda ne söylemesini isterdiniz? --- "Gel kulum, söyle bakalım yanına kimleri isterdin?"...

Kabul buyururlarsa dreamland ce Camilla'nın Günlüğü' ne gönderdim en acilinden buyursunlar efendim...

3 yorum:

özii dedi ki...

Ayy ben bu mim konusunda çok kötüyüm , birazcık bu işi sallasam bana kızmazsın di mi?

Şu aralar ödev fobim oluştu da...
Ama söz bir ara yaparım . Şöyle şirininden bir gülücük yaptım sana :=)

Unknown dedi ki...

özicim aldım gülücüğünü o yeter bana :)))

Adsız dedi ki...

where you come from!