6 Ocak 2009 Salı

Üçümüz Bir Fidanız...

Yeni alışkanlığımız sonucu bir yatağın iki gelişmiş bir körpe fidanı şeklinde uykularımız artık...
Ben durumdan mesut diğer gelişmiş fidanı uykusuz geçen geceyle güne başlarken kuzuya sarılıp uyumanın keyfi başkadır diyerek dün gece Hansel' le Gratel masalımızı okuyup mayıştıktan sonra 21:00 de koyduk kafaları yastığa kızı uyutacağız maksatlı yanındayız...
Gözümü bir açtım 23:00 :)
Bugünün yemeği yapılacak gece bitti derken yemek bitti gelişmiş diğer fidan uyumakta olduğu kanepeden yaka paça kaldırıldı yekpare aşk gemisine... Dalındı misss uykuya kalındığı yerden çarçabuk...

6 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

:)) desene dün akşam sizdede aynı hikaye vardı.Saat 8 buçuk 9 yatış 11-12 gibi kalkış.Babayı salondan toplayıp toplaşıp uykuya devam:)
yapacak iş yoksa en keyiflisi :))

Unknown dedi ki...

ben de kanepe de sefil uyku istiyorum ya yemeği de Bey yapsın o toplasın artık beni salondan :)

sufi dedi ki...

Anneler mi çocuklarını, çocuklar mı annelerini uyutur? İşte bu tartışılır.Ben annemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken gibi mesela.

Unknown dedi ki...

genelde o bizi sallıyor tabi :)

Primarima dedi ki...

Bizde aynen böyleyiz bu günlerde ama bizimki havaların soğuması ile oluşan bişey üçümüz birbirimizi ısıtalım edası ile yatıp uyuyup gidiyoruz.Çok tatlı oluyor valla:)ama bi bakıyorum gece uyanıp sırtım başım ve bilimum yerlerim açıkda ve ben donmuşum.

Unknown dedi ki...

PrimaRimacım nasıl büyük huzur ama değil mi :)