29 Ocak 2009 Perşembe

Sonunda İzledim...

İşyerinde hem de, nasıl olur demeyin oldu, açtım bilgisayardan oda arkadaşlarımla, 1 saat 50 dakika 25 saniye sürdü...
Nerde ağlayacağız nerde ağlayacağız derken hani sinemada gözleriyle konuştular ya daha çok sonra tam ayrılacakken sarıldılar ya işte orada...
Sonu iyi bitmeyen öyküleri, yaşanmışlıkları, filmleri, kitapları sevmiyorum bununkini de sevmedim...
Buyrun siz de izleyin...
Sonradan akla gelen filmden sonra ilk düşünülen... "Bir erkek annesi de bu kadar mı iyi olur"

5 yorum:

M.İ.N.İ dedi ki...

hata veriyor nolur tekrar yaz linkleri ne zamandır arıyordum lütfen

Unknown dedi ki...

aaaa evet hata veriyor :( dur linkini yazayım...

Sis dedi ki...

Bloğumda yeni başlattığımız bir köşe var.Filmleri seyreden bir kişi ağzından tanıtımı ve ardından da yorumcuların bıraktığı eleştiriler izler beğeniler vs.
buyrun beklerim bir şeyler çiziktirmeye.Ben?Hala seyretmek niyetindeyim de ağlamak bana uymuyor:D
http://kitap-evi.blogspot.com/2009/01/issiz-adam.html

denizzeynep dedi ki...

ben bu filmi seyretmeyerek "seyretmeyen azinlik" grubunda kalacağım. ha ha ha :)

Unknown dedi ki...

Sishyphos doğru yere mi yazdım bilmiyorum ama karaladım brişeyler ben de naçizane :)

Ayşegülüm izle kuzu ya hakkaten güzel gel kır inadını olmadı ben pub da kırayım bari :)