19 Mart 2009 Perşembe

Biz Gençkenki...

Tazeciktik...
Aynı tazelikte duygularımız heveslerimiz hele ki benim bitmez tükenmek bilmeyen isteklerimiz vardı...
Her yer daha bir tazeydi yeni yıkanmış da yumuşatıcının kokusunun ilk hali gibiydi etraf...
Şimdi aynı tazelik kaldı mı bilmem...
Ben hala tazeciğim desem kim inanır önce ben "hadi be" derim...
Bey' e söylesem bunları yandan yandan bir gülümser
Bunlar nereden mi aklıma geldi
Bey' e atıf bu satırlar...
Bu akşam Rengin anneannesinde misafir
Sen de tutsan elimden çıksak elele sokakta yürüsek aman tamam biliyorum soğuk sararım ben atkımı boğazıma sen de sar...
Sinema da istemiyorum yürüyelim yürüyelim yürüyelim sonra sıcak bir kahve içeriz ısınırız yürürüz yine...
Hangi yol yürümekle aşınmış ki de bana...
Fotoğraf ? Bizim devir tabiriyle "çıkıyoruz" :)

21 yorum:

ENERJİ dedi ki...

Çok yakışmışsınız.Maşallah.Bol keyifli bir gün olur inşallah.Sevgiler.Muck:))

Unknown dedi ki...

ENERJİ :)) sağol canım sevgiler de öpücükler de benden :))

AskinAy dedi ki...

Allah mutlulugunuzu daim etsin canim yüzünüzdeki gülücükleriniz hic eksik olmasin bir ömür boyu,sevgiler:)

İlknur dedi ki...

inşallah dilediğin gibi bir gün olur.Herşey gönlünce olsun.sevgiler...

ozgurruya dedi ki...

"Geçmiş güzeldi" denir ya. Geçmiş geçmiş olduğu için mi güzel yoksa, yaşımız küçük ya da taze olduğumuz için mi güzel. Yani hayat aslında hep aynıydı ama o gençlik, tazelik ( daha da geriye gidecek olursam; çocukluk ) olduğu için mi güzeldi?

Paşa dedi ki...

allah bozmasın ağzının tadını hayırlı cumalar..

TATESAL dedi ki...

Maşallah bir çift ancak bu kadar yakışır birbirine..Allah bir ömür boyu sağlık ve mutluluk versin,Renginciğimle beraber tabii...Hep böyle gülün fotoğraftaki gibi,laf aramızda şekerim sende güzel hatunsun yani....

TATESAL dedi ki...

Ha bu arada tazecşksşn canım,taptaze...

Unknown dedi ki...

AskinAy ne güzel dilekler bunlar amin canım hep birlikte bütün çatı altları huzur mutluluk dursun inşallah sevgiler benden sana kocaman :)

İlknur hepimizin gönül muradı olsun teşekkür ederim :)

ozgurruya tamamen katılıyorum sözlerine bence de o zamanki tazelik saflık ve en önemlisi de masumiyet :))

Paşa amin hepimizinkini inşallah :)

tatesal o senin güzel bakışından kaynaklı teşekkür ederim güzel sözlerin için :)güzel hatunluk işi de tamamen güzel bakışından :)

Adsız dedi ki...

Arkadaki ambulans?:))))

Hey gidi 365 heeyyy

herşeyden azıcık dedi ki...

Adaşım hep erkeklerden beklemek olmaz planı sen yapıver bu sefer belki bakarsın bir dahaki sefere o sana süpriz yapar.Tazelik konusu ise kim kalmışki tazecik doğanın kanunu bu elimizden bişey gelmiyor aman boşver gitsin.Sevgiyle kal.

Tabiat Ana dedi ki...

:)) valla Dodıkde bu akşam anannede misafir .Böyle zamanlarda Doğa yokken napardık yahu sorusu sürekli dilimizden düşmüyor bir süre sonrada birbirimize sarmaya başlıyoruz

Unknown dedi ki...

Sardunya???? :))
güzel sardunyam merak etme şanıma yaraşıyorum hala :)

herşeyden azıcık ama olsun benim ruhum hep taze :)

Tabiat Ana valla benimkini bıraksan habire maç seyredecek ben de konuşmayı severim çokça hem de arada ihtiyaç iyi geldi ama :))

SMİLENA dedi ki...

maşallah ne hoş bir çiftsiniz.dilerim bu mutluluğunuz bir ömür boyu sürer...

Unknown dedi ki...

SMİLENA çok teşekkür ederiz efem :))

sufi dedi ki...

Ne şekersiniz siz öyle.Birbirine benzeyen çiftler her daim mutlu olur derler, biz de sizin için mutluluklar diliyoruz.Aşkla çoğalın inşaallah.

Adsız dedi ki...

Her satırlarınızda aşk var,sadakat ve yaşanan anlara saygı var...

Umarım bende birgün eşim için ilk günkü gibi tazecik yazılar yazabilirim :)

Sevgilerimle;
Mutluluğunuz daim olsun bir ömür boyunca...

herşeyden azıcık dedi ki...

Günaydın Hanife'nin kızına ne oldu?İyimi?Öptüm.

Unknown dedi ki...

herşeyden azıcık :( kaybettik kızını yoğun bakımdan çıkamadı :(

özii dedi ki...

Senin enerjine bayılıyorum maşallah Fundacım ...
Hem desene , kafaya böyle kibar kibar donk ettirilir değil mi?
Beraberliğiniz hep çıkıyor havasında olsun :))

Unknown dedi ki...

** Suficim amiiin :))

** moonlight_esin inşallah tatlım seninki daha tutkulu olsun :)

**özii sağol canım iltifat ediyorsun ama bekle bekle yok tık o halde dürt ne yapayım :))
inşallah hepimizin flört tadında olsun evliliklerimiz :)