13 Mart 2009 Cuma

Canım Yurdum Yaaaa :))

Hala gülüyorum :))))))

27 yorum:

özii dedi ki...

yuh artık ... Gizlisi saklısı da kalmadı ben demiyor muyum bu dünya iğrenç işte...

ilknur dedi ki...

Süper yaaa:)))

funda dedi ki...

yuh pişkinliğe özii...


İLknur süper evet gördüğümde güldüm sonra dedim bak ya ağlanacak helimize gülüyoruz :)

Belgin dedi ki...

Güleyim mi, agliyayim mi bilemedim, yüzüm karmakarisik bir halde kaldim!

Digital Kelebek dedi ki...

:)
Ahaha çok güzel ya..

Yurdum insanı bi başka:)

funda dedi ki...

Belgin öyle karıştırıcı bir milletiz işte biz :))

Digital Kelebek evet ya bir başkayız biz keskin zekamızla gözümüzdeki o herşeyde bir cinlik düşünen pırıltıyla :)))

TAZE NANE dedi ki...

İyi hafta sonları.
Sevgiler.

GüLCaN dedi ki...

sahibinden çalmışlar hee. :)) çok güldüm. :))

funda dedi ki...

Taze Nane iyi hafta sonları sana da :)

Gülcan :))

gereksiz yazar dedi ki...

zaten sahibinin amcasının oğlundan çalıntı olmaz ki... çalıntıysa sahibindendir...:)

leydielif dedi ki...

nerden buluyorlar böyle yazıları aklım almıyorlar valla reklam yaa ne olursa olsun...

Dijle Bahtiyar Durgunlu dedi ki...

adam dürüst mü hırsız mı?İşte asıl mesele!

Vallahi toplum polisisin sen!!

Camilla dedi ki...

ahah x)

SMİLENA dedi ki...

şaka gibi....

Sishyphos dedi ki...

hahhaha çok iyi yaa.yurdum insanı:D

zehra fındıklı... dedi ki...

:)) Vah... Vah...

Ahmet Uluışık dedi ki...

Yerli malı ticaret budur işte :D
Geceler isatış yapıyor galiba resimde görüldüğüne göre...gündüz satış yapması mümkün değil..

Ahmet Uluışık dedi ki...

Hakikaten Gece pazarı bunlar... Gündüz satış yapmıyordur...

Girls-on-blog dedi ki...

:))) oha yaa...hem sahibinden hem de çalıntı!??

PrimaRima dedi ki...

hehee :) daha neler görücez bakalım :D

eviminnuru dedi ki...

::)sevgilerimle

DÜN BUGÜN dedi ki...

ayy.inanmıyorum,doğru mu bu yahu..hey benim güzel insanlarım...

gül dedi ki...

yurdum inasnı başkadır:)

sufi dedi ki...

Üzerinde tartışılır bir konu bu bence.Adam açık açık doğruyu söylüyor.Şaştım doğrusu.sevgiler dilek.

Belkıs Güler Gökçayır dedi ki...

Yahu bu kadar netlikte fazla :))

sükunet mecmuası dedi ki...

burası keçiören mi:)

funda dedi ki...

sükunet mecmuası yok bilmiyorum valla...
bu arada hoşgeldin :)