16 Mart 2009 Pazartesi

Gizem(sizim)...

Üniversitede bir arkadaşım vardı kulakları çınlasın, ders çalışacağız bizim evde, "21:00 dan önce gelemem" diye her zaman sıkı sıkı tembihlerdi bizi, ne deli olurduk, ne işi olduğunu da söylemezdi gelirdi böyle, öyle de şekerdi ki serseri, gözlerini kısa kısa :) Bir arkadaş derdi ki "Erdem hava karardı mı mahalle kahvesine atıyor sandalyeyi saati gelene kadar oturuyor gizem adamı Erdem" diye...Hala da gizemi çözülememiştir Erdem' in durumunun, üstelik uzun zaman aynı kaptan yemek yiyorsun, dersler, finaller, ödevler aynı havayı soluyorsun meraklanıyor insan canım, hala arada sorarım güleriz o zamanlara :)
Aslında gizemli insanı ya da gizem insanı tabirlerini hatta gizemli durumları, tv filmi ya da roman konusu dışında benimseyemiyorum...

Aklıma kadın dergilerindeki başlık geldi birden "erkeği elde etmek için gizemli kadın olun"...

Olamam olmadım da şimdiye kadar bizim Bey' in dediği gibi "net'im ben"
Bana sor birşey, dibine kadar anlayatım o kadarını da sevmiyorum ama anlamsız şeffaflık bendeki de, fazlası gereksiz...
Olan arkadaşım da olsa aslında tamam kimse kimsenin içine dışına kadar vıcık vıcık bilmesin ama yine de ben gizemliyim havalarına girilmesin ne bileyim...
Eskiden olurdu o, güya kız erkeği öyle etkilerdi, hani hep de denirdi ya kadın kapalı kutu olsun, erkek gizemli kadın sever...
Çok lazım sevmesin gizemli kadın, açık olanı sevsin net olanı sevsin...
Konu mu? Hiçbir yerden aklıma gelmedi aslında, öylesine... Dün düştü akla, karalaması da bugüne, izin sonrası çalışma haftası olunca sabahtan beri açık sayfa gidip gelip yazıyorum, cümle aralarında tutukluk olursa yazı bütünlüğünü bozan, benim başına bütünüyle oturamamamdan...

6 yorum:

İlknur dedi ki...

Çok doğru yazmışsın gizem nedir ya? Herkes net olmalı bencede...

Belgin dedi ki...

Bence de en iyisi net olmak:)

Ahmet Uluışık dedi ki...

İnsanlık zorlu bir yaşam formu olup. Nerede nasıl ne zaman hangi durumda hangi zamandan ne yapıp yapmayacağını elbette bilir. İnsan İnsana her zaman uyum sağlamalı..
Net ve açık olmak en başta gelen maddelerdendir...

GeCe dedi ki...

gizem diğer insanı bir yere kadar peşinden koşturur sonra bıktırır akşam da tam bu konuda bir film seyrettim eşinin sırlarını merak eden kadın malsef sonunda delirip intihar etti aklımızı böyle şeylerle meşgul edeceğimize hayatın tadını çıkarmak daha iyi

Anne İş'te dedi ki...

Gizem?????????Hııııııım;kız ismi değil miydi ya:))))

herşeyden azıcık dedi ki...

Valla gizemde bir yere kadar hele bana hiç gelmez bazıları kedinin iple oynadığı gibi oynatmaya çalışır insanı anında silerim.Uğraşamam valla.O çocukta belki part time bir işte çalışıyordur bende hem çalışıp hem okudum ondan bilirim ama utandığı birşey olarak görüyor olabilir.Çok öptüm.