4 Mart 2009 Çarşamba

Kutlama... Kutlama...

Pazartesi İdil kankamızın doğum günüydü...
Dün gece yaptık kutlamamızı...
5. yaşın kutlu mutlu olsun İdişim :)
Altı ay sonra da bizim kızın bitirişini kutlarız inşallah beş yaşını...
Püfff...

Hediye heyecanı...
Ne güzel :)



Ahretlikler :)

Bu da efendim bebek beklerken kızlar :)
Bizim kız tam cadı, illa benim doğum günüm de olsun diyor, ben İdil' in hediyesini vermem çünkü onun doğum günü diye bir sürü mızıkçılık yaptı...
Neyse aynı hediyeden kendisine de verdik de birbirlerine hediyeleri takdim ettiler, pastalarını beraber üflediler, sonra oynadılar terlediler :)

12 yorum:

Gülhan dedi ki...

Şimdiki çocuklar çok bilgili çok, ay ne güzel de poz vermişler. İşallah hayırlısı ile o günlerini de gürür, yanlarında oluruz.

funda dedi ki...

Gülhancım inşallah o günler gelecek mi acaba :)

Dijle Bahtiyar Durgunlu dedi ki...

Allah ayırmasın bu ahretlikleri:))))Ahhh ne içten ne samimiler şimdi ...Bizlere de böyle riyasız dostlukları daim etsin!

Adsız dedi ki...

'' Öğretmenim, tuvalete gidebilir miyim?''

Yukarıdaki cümle, öğrenim hayatımız boyunca sıkça sorduğumuz sorunların başında geliyor, değil mi? Yıllar sonra, Adıyaman'ın Gerger İlçesi, Kaşyazı Köyündeki Karük İlköğretim Okulu'ndaki manzarayı HaberTurk'te görünce; ' Meğer şanslı azınlıktanmışız ' dedim kendi kendime.

Evet, yanlış duymadınız. Ben ve bu yazıyı okuyan sen, şanslı azınlıktanız. Anadolu'da bir çok okulun türlü fiziki sorunlarını, öğretmen eksikliğini duyardıkta, insanın en temel ihtiyaçlarından birisi olan tuvalet ihtiyacını gidermenin başlı başına bir sorun olduğunu aklımıza getirmezdik. Onca yetersizliklere rağmen Karük İlköğretim Okulu'ndaki bu çağdışı manzarayı eğitim neferimiz Ahmet Elmacı sayesinde öğrendik.

HaberTurk'te yayınlanan ' Tuvaletsiz Okul ' haberi bizi harekete geçirdi. Hem gelecek nesillere kalıcı bir temizlik alışkanlığı kazandırmak hem de okullarımızın olmazsa olmaz bu fiziki zorunluluğunu hayata geçirmek adına; www.okulumuzatuvalet.org sitesi altında '' Okulumuza Tuvalet '' adlı projeyi hazırladık.

Karük İlköğretim Okulu'ndaki bu geri kalmış manzara ne ilk ne de son...Fakat bu olumsuz manzarayı düzeltmek bizlerin elinde. Karük İlköğretim Okulu'nda olduğu gibi Anadolu'nun birçok köyünde çocuklar sizlerin desteklerini bekliyor... '' Okulumuza Tuvalet '' projesi ile sizde bu harekete ortak olun...

www.okulumuzatuvalet.org
destek@okulumuzatuvalet.org

Yelda dedi ki...

Canım çocuk olmak var şu an
Ne kadar güzeller ikiside
Öpüyorum sevgiler

leydielif dedi ki...

ne tatlı olmuşlar öyle canlarım benim kız çocuklarını başka bir severim ben böyle cici şeyler giydilermi daha bir tatlı oluyorlar bu arada doğum gününüzde kutlu olsun sevgilerimle...

Fadimenin annesi dedi ki...

arkadasım,cok guzel bir geceydi idil icinde bizim icinde:)
bizi cok ama cok duygulandırdınız...
insallah buyuyuncede gorusur fadimeler::)

AskinAy dedi ki...

daha nice yillara Allah saglik huzur versin canim ikisinede cicileri cok yakismis hayirli olsun:)

eaol_mezun dedi ki...

idil anası olarak bu yorumlara benimde tesekkur etmem lazım ama:)))

yalnız dikkatimi cekti pastanın uzerinde maytap falan ama umurlarında değil paket acıyorlar:)))

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

ilahii çok güldüm yaww..

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ya superler, umarim kocamaaaan olduklarinda da boyle sıkı iki dost olurlar. nice mutlu senelere ikisine de :)

Ahmet Uluışık dedi ki...

niceee yeni yaşlaraaa beraber olmanız dileğiyle..

Yaşamak için mutlu olmalısın!
Tek bir şans bir umut galaksidir!


Sevgilerle