27 Mart 2009 Cuma

Önce Meydanı Kurtardım...

20:47 itibariyle yazmaya başladığım meydanı, önce sülalenin ekmek parasını çıkardığım bir dükkanı açar edasıyla, uzata uzata besmelemi çekip, şifreyi girdikten sonra sitenin "yanlış parola, bir daha yanlış parola, kafan almıyor hala yanlış parola diyorum" demesiyle, korka korka şifreyi kurtarma operasyonunda annemin adını net hatırlayarak kurtardım...
Hele bugünkü giriş çıkış işlerinin 0-0-0 olmasında vardı bir bit yeniği ama mevzunun ne olduğunu anlamış değilim hali hazırda...
Neyse bir üst yazı bugünün hem ağlamaklı hem gülmeli esintisinde nasıl gidip geldiğimi okumanız için birazdan kaleme alınacak...

5 yorum:

TATESAL dedi ki...

Kuzucuğunun kulağını merak ettim...Ne haber?

herşeyden azıcık dedi ki...

Bekliyorum adaşım:))

SMİLENA dedi ki...

sabırsızlıkla bekliyorum..

İlknur dedi ki...

haberlerini sabırsızlıkla bekliyorum...

GeCe dedi ki...

beklemedeyim bende

iyi olmuş kurtardığın. Blog listesi 2 olayını malesef bilmiyorum bende öyle bişeyler çıkmıyor acaba çok uzun da ikiye mi böldü diyeceğim ama

messela ben 3 ayrı blog listesi oluşturdum herbirine liste eklemek istediğimde mesela 1 e ekleme yapacağım aslında 2 de olanlar da çıkıyor listede ama ben olnları eklemiyorum 2 de var diye, yani demek istediğim ne olursa olsun hepsini gösteriyor benimki