30 Mart 2009 Pazartesi

Yalnızım Dostlarım Yalnızım Yalnız...

Allahın her iş günü, daireden 17:00 de çıkarım, koşa koşa saatli otobüsüme atar kendimi evin yolunu bulurum...
Derken babam Rengin' i kreşten alır, çoğunlukla muhtemel bir market yapar, kapıya kadar getirir kızımı canım babam...
Sonra Bey teşrif buyurur, yemek yenir, erkenden de Rengin Hanım yatar...
Ama şu dakika şu saat ve şu an ne oldu?
Önce bir telefon Bey : "ben biraz geç geleceğim..."
"Olur, hay hay..."
Sonra annem: "Baban Rengin' i bana bırakacak bekleme "...
"Olur, hay hay..."
Ben de kaldım mı dımdızlak kendimle...????
Hayır blog komşularım da bir kahve uzaklığında değiller ki efkarımı onlarla dağıtayım...
Haydi küstüm buyrun bakalım...

21 yorum:

kardelen dedi ki...

Olur mu Fundacım ya mesafeler uzak olsa bile gönüllerimiz biz bizim bazen iki kelime bile insanı öyle çok rahatlatıyorki yani bende öyle oluyor sende küsme canım bak biz burdayız yalnızlığına ortak olur moralini düzeltiriz canım sevgilerimle...

GeCe dedi ki...

keşke arada ucup kahve içip geri dönebilsek ilerde teknoloji bu kadar gelişir mi acaba

SMİLENA dedi ki...

ah kıyamam. birazcık dinle kendini. ben bazen hasret kalıyorum böyle anlara...

Unknown dedi ki...

Elifcim bildiğin evde yalnız kaldım işte altından da baksan yalnızım üstünden de baksan aynı... zaten sabahtan beri bilgisayar başındayım evdeyim ama hala sandalye tepesindeyim... ühühühühühüh


Gel GeCe yaaaaa nasıl istersin kahveni :( ühühüüüühühüh

SMİLENA ben rahat batan tiplerdenim bana azap gerek valla batar bana rahatın her türü...
ühühühühü

özii dedi ki...

an itibarıyla bende yolladım bizimkileri ohh miss ev sakinn kaldı :)) okul olmaması bünyemi sarstı :)) tadını çıkart kafa dinle azıcık aaa...

Primarima dedi ki...

ohh daha ne istenir,al kahveni uzat ayaklarını aç birde hafif müzik süper:)

Unknown dedi ki...

Primacım valla özii cim imdadıma yetişti msn de sohbet ettik kendisiylen :)))

Amenhotep dedi ki...

bizler ne güne duruyoruz burada değilmi ama :) yalnızlık iyidir aslında alışık olmasakta düşünebilmemizi hayal kurabilmemizi sağlar...

Unknown dedi ki...

Amenhotep hakkaten sanal da olsa tuşlarla da olsa yine de yalnızlığa deva bir nebze de olsa :)
iyi ki varsınız cidden :)
en azından konu komşu okuyorum dilediğimce :)

tutsak dedi ki...

Ben geç kaldım galiba ama olsun nöbeti kimden devralıyorum :)
(Yalnız bırakmama nöbetini)
Sevgiler

Unknown dedi ki...

tutsak iyi ki varsınız ayrıca nazik ince ve duyarlı arkadaşlarım benim :)

herşeyden azıcık dedi ki...

Küsme be adaşım burdayız işte.hem arada kafa dinlemek iyidir.Çok öptüm keyfini çıkar.

Belgin dedi ki...

Nöbet devralmaya bende yetistim:)
Yalniz degilsin/degiliz Fundacim, bak bizler buradayiz:))
Sevgilerimle

KOZA dedi ki...

e hadi kalk buluşalım , şu yeni taksi durağğında .gerçi benim burdan gelmem 1 saati bulur ama :))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kusme sen biz burdayiz :))

İlknur dedi ki...

funda atlayıp gelseydin batıkent'e biz seni karşılardık.Her zaman beklerim...

Unknown dedi ki...

herşeyden azıcık yok be canım ne keyfi bak oku yeni yazıyı :(

Belgincim kapı mı çaldı sen mi geldin yoksa :))

Kozacım arka yoldan Birlik e bekleyeyim o zaman ben seni :))

MoonSuncum ayyyy küser miyim hiç :))

İlknur arabam olsa gelirdim valla :))
teşekkür ederim canım benim :)

AskinAy dedi ki...

canimsin rahatina bak derim ben:) nezamandir sana yorum birakamiyordum sayfanin acilmasiyla kapanmasi bir oluyordu neyseki sükür bugün böyle bir sorun yasamadim allahtan:) skma canini böyle zamanlarda dinle kafani ne güzel öptüm cook sevgilerimle...

Sis dedi ki...

sizi okumayı bu yüzden seviyorum.hayatın kendisi kadar gerçek yazdığınız için:)
bir gün çocuğu kreşte unutan koca hikayemi yazacağım.ve siz ahhaa esas yalnızlık buymuş diyeceksiniz:)

Adsız dedi ki...

ohh ne güzel kafanı dinle.. sevdigin müzigi dizini izle.. cok severim evde sessizliği yalnızlıgı.. ohhh sefam olsun..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ben ne kadar geri kalmışım.bir sürü şey yazmışsın ama bakmaya vakit yok.Bugün senin işyerinin ordan geçtim ve seni düşündüm tebessüm ettim...sağlıcakla kal.