1 Mayıs 2009 Cuma

Cuma Tadında Perşembe...

Evvel arkadaşlar bilir, benim hamileyken üye olduğum bir Ankaralı Anneler grubu var, yani yaklaşık 5 sene olmuş üye olalı...
Orada yazışırsın, önce hamileliğini "ay bende şu oldu sizde de oldu mu hıııı nasıl geçti" türünden lakırdılar dolanır... Sonra bebeler doğar, sorular bitmez, bebe emzirilir, makinanın başına oturulur "yandım anam ben, bu çocuk çok ağlıyor, gazı var, yetişin......."
Çözümler bulunur senden önce anne olanlarla filan...
Sonra bu yazıştığın annelerle bir tanışayım bakayım ne menem kimseler bunlar, yazıda herkes sevgi kelebeği ama gerçekte bir tatmak lazım gelir diyerek...
Kafanın uyduğuyla sürdürürsün buluşmalarını, uymayanıyla yazışmaya devam edersin, yazıda herkes mıç mıç sever birbirini, karşılıksız beklentisiz bir sevgi yumağını dideler dururuz orta yerde...
Çocukların sıkıntısı bitince, artık benliğini bulur hatunlar, kendileridir arada yine çocuklarla sürer Ankan tebasıyla...
Blog maydanından Sardunya misal Ankan'dan, yine Terazinin Dirhemi oradan, Çınar'ın Günlüğü , Ankara Etkinlikleri-Deniz-Zeynep ve Nimetim...
Perşembe akşamı da biz eski Çınar'ın Günlüğü yeni Bebeğime Ne Aldım, Ne Alsam, ben, Müge, Terazilerin evdeyiz...
Çocuksuz buluşacağız, yine Ankan'dan Müge nin de önceki gün doğum günü, onu kutlayıp şöyle geniş geniş çocuğa "dur otur, elleme, arkadaşına zarar verme, gel buraya" demeden gırtlağımızı yırtmadan, oturacağız...
Bu arada Terazi'nin koca ve kızı bizim evde onlar da kocalar anlaştılar bebeler aynı yaşta filan...
Diğerleri de çocuklarını saçtılar geldiler...
Biz sonradan gelen Terazi'nin komşusu artık bizim de ablamız Nur Ablayla beraber beş hatun gece 00:00 a gelirken saatleeer, dedik artık kalkalım...
Çok şeker şerbet, bol sohbet ve sonu baileys li biten leziz geceydi...
Lazım böyle arada çocuksuz kendi başına takılınmalar...
Bu arada Terazi'nin balkonuna tam akşamüzeri güneşi vurmuş -çok da anlarmışım gibi- fotoğraf için ışık süper ben de balkonundan çektim kare kare...
Elimde de çocuğun eline vermezsin, o kalitede bir makina olmasa demek dünyayı sarsacağım da o var yetin Funda... (oldu)
Pasta da limonlu soslu niyetlenilip bir file limon heba edilince sosu değişen cheesecake :)

12 yorum:

leydielif dedi ki...

Sen anlattıkça nasıl bir özlem doldu içim anlatamam. Böyle bir akşam geçirmeyi bende öyle çok isterdimki anlatamam sana Fundacım. İNsanın kendini bulduğu dostların dinlendiği sessiz bir akşam sefası götürürdü bütün hüznü kederi. Senin adına çok sevindim canım güzel bir gün dileğiyle sevgiyle kal...

TerazininDirhemi dedi ki...

fundacim yaa vienetta yı unutmuşuz:(
bir daha gelmeniz gerekecek.
süper bir geceydi.sıpalar yoktu ondan mı:)yoksa katılımcılarımızın şahaneliğimiydi bilemiyorum çok keyif aldım:)iyi ki geldiniz,gene gelesiniz.:)

SMİLENA dedi ki...

ne güzel bir gece olmuş.bazen böyle bir başına çocuksuz iyi oluyor,zira onlarla olunca yapma etme derken hiç bişeycik anlamıyoruz.hele iki adet olunca...
resimler de çok şeker...
o soğana bayıldım...

Dolunay dedi ki...

ne guzel eglenmıssınız.umarım benımmde böyle uzun surelı arkadaslarım olur.

YOSUN dedi ki...

" bir sevgi yumağını dideler dururuz orta yerde..." demişsiniz,beni gülümsettiniz :)) hoşçakalınnn :)

Sermin dedi ki...

Bana da iyi geldi, hem de çok iyi geldi. Aklım evde, ama fiziken orada bulunmaktan müthiş keyuif aldım ve uzun zamandır gülmediğim kadar güldüm. sizi seviyorum

özii dedi ki...

Fundacımmm yaaaa , ben o kadar istiyorum ki ,seninle bir kahve keyfi yapabilmeyi. Ama şartlara bakıcam biliyorsun. Perşenbe netleşir :) düşününce bile heyacanladım :)

herşeyden azıcık dedi ki...

Afiyet olsun sefanız bol olsun sevgi kelebeği dururmu ise ne zamandır benimde aklımı bozan bişey neyse yorum yapmıyorum:))

Belgin dedi ki...

Bizi neden cagirmadim bakayim, bizde gelirdik:)) Fundacim, bizim arkadas böyle cocuksuz toplantilara "bugün Cersiz-Cöpsüz" toplanalim diyor:))) Arkadasliginiz daim, sohbetiniz bol olsun:))

ORGUKNIT dedi ki...

ne güzel yapmışsınız
harika bir gün geçirdiğinize çok memnun oldum.
Sevgiler.İyi akşamlar canım.

GeCe dedi ki...

oh ne güzel anlatmışsın keyfiniz hep yerinde olsun böyle

öykününannesi dedi ki...

ohhh keyif, muhabbet, beyliiiz, fotolar, fotolardaki detaylar nefis.... nicelerine...