5 Haziran 2009 Cuma

Şahdım Şahbaz Oturuyorum...

Bina yıkılmış altında kalmışım haberim yok, bir ağırlık, boğazlarda yanma, hatta bademciklerim, iki iri kıyımın kapıdan beraber geçme çabalarının durumu gibiler boğazımda... Biri diyor ben çıkacağım ağzından öbürü diyor hayır ben...
Ben seviyordum onları minik minik...
Bu durumlar için bir hayat kurtarıcım var, Kongest Fort...
Geçen kış telef olmuştum, gözlerimi açamadan geçti, bu kış onun sayesinde hiç hasta olmadım...
Şimdi de attım bir tane(minicik bir ilaç bile içemem de, bunu da 15 dakikada anca yutabildim), yalnız gözlerim de bir korelininkinden farksız, ya da ne bileyim bir çinliyle aynı kıvamdayım...
Anneannem olsaydı şimdi, Kayserice "zat gözel oldun" derdi halimi görüp :)))
Bugünün cuma olmasının da hiç bir faydası yok benim için, ben de her çalışan gibi iş yerinde dinlenenim...
Hafta sonları hele tam kabus...
Rengin' in gönlünü yapmak için, bir öküz ağırlığındaki bisikleti indir kaldır, parka bahçeye çık, onu eyle...
Ev de iş ister, onu da benden ister, onlarla ilgilen, bademciklerimin aralarındaki sürtüşmeden bahsetsem ya da gözlerime baksa da nafile, ruhsuz bizim ev anlayışsız anacım...
Bey desen, o da Rengin den beter, herşeyin önüne gelmesini bekler...
Nerdeeee....
Ben de deseydim olmaz mıydı :)
"Sevgilim/balım /böreğim/nartanem /nurtanem, yemekle-içmekle/temizlikle/çamaşırla/ütüyle sen uğraşma, aman da haniş benim karım sen yaşa ben ölem" diyecek ....
Durum ultra vahim, anlayacağınız...
Allahtan bura olmuş da, derdimi döktüm gidiyorum...
Size sağlıklı güzel hafta sonları olsun o zaman, bana olmasın size olsun...

11 yorum:

Belkıs dedi ki...

Hastalık halini bile böyle güzel anlatan varmıdır acep ben bildiğim yok, seviyorum senin her anının tadını ayrı güzel yaşamanı :)

Adsız dedi ki...

canım benım ya.cok gecmıs olsun.hem sanada guzel haftasonları olsun.sevgılerımle.

Anne İş'te dedi ki...

Funda'cım;sabah sardunya'ya bir uğramıştım hemen iki iş arasında.Pek efil efildi;sen de cereyanda kalmış olmayasın:)))

Canım benim geçmiş olsun,hemencecik toparlanırsın inşallah.Yada sen toparlansan da toparlanmamış gibi yapsan:)??

Bey kişisi;adı üstünde Bey demişler!

Bu haftasonu da birşeyler eksik kalıversin,sen kendini toparla.

Sevgilerimle ve sana da iyi bir haftasonu diliyorum

No;saate bayıldım,hınzır:)

Unknown dedi ki...

Belkıs :) utandırma beni aaaa :)

tuğçeadaş dedi ki...

fundacım, benim blogdan mı bulaştı yoksaa :)
çoook geçmiş olsun. bal-limonu unutma...
bide öyle koca tabiiki Nerdeeeeee :)))
karikatürlere ayrıca koptum arzederim :)

Belgin dedi ki...

Fundacim, gecmis olsun. Birak hafta sonunda Bey tasisin bisikleti:)) Her sey dört dörtlük olmaz zorunda degil ya, ilk önce kendini sagligini düsün. Aslinda alistirmamak lazim bu Beyleri her seyi önlerine getirmeyi ya bakma artik...
Insallah cabucak iyilesirsin, kendine iyi bak.
Karikatürler cok güzel:))
Sanada iyi hafta sonlari diliyorum:)

Adsız dedi ki...

suda ki ördek kuş tabuk herneyse beni hatırlatıyor.bir keresinde kayınvalidemler gelcek diye bütün kızları eve topladım biri mercimek köfte yapar biri temizlik biri tatlılar ... bir ara birbirlerine sormuşlar ikkuş nerde diee öbürüde demiş köpüklü banyo yapıyordur :D

Sardunya dedi ki...

Aaaaa! Bilseydim geçmiş olsuna uğrardım Aktrisle! Kızılayda dolandık durduk. Tüh yaaa! Ihlamur yapar bu sıcakta kurdeşen ederdim seni ama iyileşirdin:)

özii dedi ki...

Boinkli saat ha?
Bizde kocalara mı alsak :))))

TATESAL dedi ki...

Vah canım benim nerde öyle kocalar nazlandırmaz insanı...İyi birşey olsalar adları koca kocatan olmazdı zaten..Gonca olurdu .....Sen kendine bakacaksın artık geçmişler olsun canım benim az önce yorum yazdım da bu yazını görmemiştim....Kendine iyi bak..

herşeyden azıcık dedi ki...

Geçmiş olsun Fundam bendeki dert sendede varmış görüyorum o yüzden konuşa konuşada bitmez bu işler iyisimi işe koyulalım.Benimkinin seninkinden tek farkı sadece Cumartesi günleri tatil olmamdır.Pazar günü işbaşı anlıyacağın senin haftasonun iyi geçsin benimki zaten kötü:))