10 Haziran 2009 Çarşamba

Şallı' dan Cindy' ye II...



Sabahki başlıktan yola çıkıp nerelere vardıktan sonra karar verdim ki bu blog alemine her sabah bir köşe açmak lazım...
Köşenin başlığı şu olmalı "bugünün şükretme sebebi"...
Ne de olsa bahtsız yurdumda malzeme çok...
Nasıl ki bir hastane ziyaretinde bile gelince en fazla bir saat "amanın çok şükür sağlığımız yerinde neler vardı oralarda Allahım kimseleri düşürme buralara" diye üzülüyoruz...
Ama en fazla bir saat sonra hayata devam...
Tamam öyle olmalı da ne bileyim küçücük şeyleri de kafaya takmamalı...
Ben şehir şehir gezip şükürcü teyzecilik mi oynasam ne yapsam hııımmm...
Dün Teraziyle eşi bizdelerdi, İstanbul tatilini yarıda kesip geldi evine...
Dün beyleri gece halı saha maçına gönderdikten sonra kapanmayan müzmin konu kilodan spordandan olunca, Ebru Şallı' nın plates cd sinden açıldı...
Esin hep dalga geçiyordu "oturma kemiklerimizin üzerine oturuyoruz" sanki başka nerenin üzerine oturuyorsak veya " nefes alırken kaburgalarımızdan geçecek kaburga uçları bacaklara bakacak"
................?
"Scapulalarımızın (kürek kemiklerimizin) arası 2 cm olacak"
Herneyse bir Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu mezunu ve zamanında okurken aerobic-step-fitness hocalığı yapmış biri olarak gözlerim faltaşı gibi açılmış, cdsini izledik ne felaketler...
Bir karın hareketi yapıyor bir set sonra ay ben bu sırt hareketini pek severim çok süper hareket deyip hoooop başka bir yere geçiyor...
Olmaz bir yerdeki kas grubunu çalıştırınca ve orası sıcakken başka bir kas grubuyla uğraşamazsın...
Üst ekstremiteden (üst beden) başlanılır alt esktremiteyi çalıştırır sonra streching yapar bitirirsin...
Sonra ben her zaman aerobic egzersizden yanayım eski usul yani hoplaya zıplaya nabzın 110-120 ye çıktığı efor sarfederek o oksijenin yağları yaktığı...
Bende de Cindy Crawford' un bir cd si var taaa eskiden kalma...
Ama ne cd, yaklaşık 1 saat 15 dakika sürüyor ama saç derisinden ayak parmağına kadar inanılmaz çalışıyorsunuz...
Gösterelim derken biz bir baktık ki gecenin o saatinde, ben de özlemişim demek ki başladık yapmaya, tabi yarısında Esin beni terk etti ben de hiç sevmem ben öyle birşeye başladım mı bitireceğim...
Ama ne çalıştım bittiğinde 00:20 ye geliyordu Esin çok merak etti "yarın seni iş yerinden mi yoksa hastaneden mi arayayım" diye dalga geçti serseri...
Ama eski toprağız hamlamadan doğan yanmalar yok tabi...
Haftada üç gün devam o zaman, tavsiye ederim...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

bende baslamayı dusunuyorum canım.

TATESAL dedi ki...

Vayyyyy bende diyorumki bu Funda bu fiziği neye borçlu.Meğer bu işin uzmanıymış....helal olsun sana canım benim ya o saatte o kadar hareketi yap ve sabah turp gibi kalk...bravoooo

Haydins dedi ki...

Aa bloglardan bir arkadasta cok memnun oldugundan bahsetmisti Ebru Salli'nin plates dvd'sinden..Bende programi izlemistim bir kac kez , hep ordan oraya atliyor gibi gelmisti bana..Dogruymusum demek ki rahatsiz olmakta :) ben internetten indirmistim pilatesle ilgilii dersler onlar cok guzel mesela cok memnundum yaparken tabi !!

Unknown dedi ki...

Dolunay sen Ankara da mıydın atıyor muyum öyle kalmış aklımda ben sana çoğaltayım cd sini diyecektim...

Tülinim estağfurullah ya deme öyle şeyler :) sağol canım :)))


Haydins merhaba :)
Hassasız herhalde gerçekten tersse birşey teknik olarak bilmesek de içe doğuyor...

herşeyden azıcık dedi ki...

Adaşım bende istiyorum cd valla ciddiyim bak şimdi dükkanda tek elimde çay taşırken öteki elimide yukarı aşşağı hareket ettirip duruyormuşum hahahah çevredekilerde zavallıcık güneş beynini delip geçti diyerek bana bakıyorlarmış ay kendimi düşündümde valla güldüm sağolasın:))

SMİLENA dedi ki...

tebrikler.bende pilates yapayım dedim,boynumu zedeledim.

GeCe dedi ki...

e madem bu konuda uzmansın bize faydalı birşeyler anlatırsın doğru yerden öğrenelim ne güzel olur

meltem dedi ki...

YAAA BENDE İSTİYORUM O CD DEN
FUNDA SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİİİİİN!!!!
EBRU ŞALLI OUT
FUNDA İN :)))
BEN DE ESKİ BİR SPORCU VE Bİ ATLETİZM HAKEMİ OLARAK SANA KATILIYORUM
HAYDİN BAŞLIYORUZ YAŞASIN AYRUUBİK:))

cinar dedi ki...

pilatesi 5 ay falan yaptım ben. çok da sevdim. yine yapmak istiyorum ama mümkünse Cindy'li olanından alayım ben de :))

ENERJİ dedi ki...

Bende de vardı bir zamanlar.Bilgisayarı çaldırınca çantada gitti oda.
Haklısın başlamak lazım:))

TATESAL dedi ki...

MİMLEDİM SENİ CANIM!!!!

HADİYE dedi ki...

Merhaba Funda,

Bende istiyorum CD.Ya lütfen çoğalt şu CD den de bizlerede ver.
Yada sıkıştır.Koy bloğuna indirelim bizler.
Hadi funda evet de.

Sevgiler*

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar cd lerden isterseniz mail adresinizi yazın ben linklerini atarım maillerinize...