3 Temmuz 2009 Cuma

-mış gibi...

Belki de sırf senin utanmadan söylediklerinden, ben utandığım içindir bu maske...
Altında ne olduğunu görmemen için...
Dudaklarımın kenarından sızan kustuğum kan değil, içtiğim kızılcık şerbetinden...
Ben -mış gibi yaparım meraklanma, sırf senin utanmadan dediklerinden benim ifadesizliğim...
Takındığımdan beri hiçliğin fotoğrafı oldu ya taşıdığım...
Aslını unuttuğum, hatırlamaya korktuğum, aynalardan kaçtığım...
Sen ki bilmeden bana -mış gibi yapmama sebep, bildiğimi gizlediğim diğer yüzüm...
Zavallı belki de içerdeki...
Nasıldı unuttu kendini ve unutturduğunu unuttuğu için utanan yüzüm...

(Dost'tan...
Teşekkür Ederim...)

9 yorum:

ozgurruya dedi ki...

Yazıyı okurken bir ara beynim durdum "Nasıldı unuttu kendini ve unutturduğunu unuttuğu için utanan yüzüm..." kısmını çözmekte zorlandım. Ama sabah okuduğumda daha sağlık bir şekilde okuyacağım.

Unknown dedi ki...

:) ben de şöyle anladım hani yüzünün altta kalan kısmını unutmuş ya...
unutturana sitem unuttuğu için utanıyor da ...
ay yazana ayıp olmasın :)

Adsız dedi ki...

degısıktı...iyi geceler:)

cem dedi ki...

iç hesaplaşma sanırım, diğer yanını, bir dönem sonra affeden ama neden affettiğini unutan kişiye ait.. ya da okuyan ne anlıyorsa o.. şiirler ve kişisel yazılar böyle değil midir zaten?

Adsız dedi ki...

ilginçti.
nasıl gidiyor bekarlık?

Zeugma dedi ki...

Kendini bilmezlere karşı takınılan edepli tavırları kastediyor..diye algıladım..
Hani onların seviyesine inmeyiz ya..İşte öyle..
Yazanın yüreğine sağlık...

herşeyden azıcık dedi ki...

Ya da belli bir süre evli kalan sonunda ben bu adamın kafasına bişeycik sokamadım bali onunla aynı fikirdeymişim gibi yapayımda hır gür çıkmasın diyen kendini bu kadar baskıladığı içinde kendinden utanan bir hatun kişi yazısıdır.

Unknown dedi ki...

Herşeyden azıcık ne diyeyim sana :) evet doğru bir bakış açısı tabi :)))


Dolunay :))

gereksiz adam sen de başka bri pencereden başmışsın en jadar güzel bri yazıdan koca bir yelpaze anlam çıkarılması bakana göre olması :)

Zeugma sağol güzel yorumun için yazana ileteceğim :)

creep bekarlık valla evde pc başında sadece bugün akşama kadar mahalle AVM sinde dolaşma kahve içme ağzını ayıırp vitrin bakma bir iki alışveriş çocuksuz birinin peşinden koşmadan bir boşluk tabi ama insan ona da kolay alışıyor :)
sabaha tekrar evliyim hatta çocuklu :))

Adsız dedi ki...

vaaavvv düyorum çok güzeldi:((ben unutmak ve unutturulmak istemiyom yuaaaa:((