20 Eylül 2009 Pazar

Bak Hocam...

- Düşün ki dükkanına 5 kişi girdi, sana zarar verecekler... Ama sen de eli kolu bağlı durmayacaksın ki, alacaksın eline levyeni kapışacaksın...
Evet kötü bir durum ama çaresiz değil... Sana zarar verecekler evet, ama senin de elin kolun armut toplamayacak be hocam...
Moral moral moral...
Biz akciğer knsr olunca elimizi koyacak yer bulamaz melül melül bakarız hastaya, bellidir o, ama sana bakmıyoruz savaşacaksın...
Fakat şu an ameliyat etmek gibi bir kahramanlığa soyunamam hem parçaları toparlayamama durumundan hem de bünyeni boş yere neden harap edeyim...
Önce radyoterapi 5000 raddan sonra bakalım devam mı en azından yayılmasını önleriz sonra küçülteceğiz bir de şansın büyük ki ciğerlerin tertemiz...
Sonra kemoterapi devam ederiz...
Ama sen yılmadan savaşacaksın...
Bunları söyledi cumartesi gittiğimiz doktor...
Fakat cuma günü sonucu açıklayan doktor öyle fena öyle fena şeyler söyledi ki 10 saatlik ameliyattan girdi sonrasının vahametini tabir-i caizse ballandıra ballandıra anlattı...
Doğal olarak da babam iyi bir portre çizen doktoru muhtemelen dinlemedi bile...
Çökmüş durumda, onun yanında dimdik duruyorum gerçi zaman geçtikçe evet yine dik olacağım çünkü zor bir süreç bizi bekliyor tedavi aşaması zor çevreden bildiğim kadarıyla ama babama tam destek hep destek yorulduğu yere han acıktığı yere restoran...
Dua dua dua elimizden gelen destek ve yalvarma...
Bütün hastalara şifa babamla birlikte inşallah...
Bu arada beş aydır tam dört doktor gezen ve teşhisi koyamadıkları için bu kadar yayılmalarını sağlayan doktorları da Allah a havale ediyorum...

30 yorum:

Primarima dedi ki...

Az evvel aklımdan geçdin bugün pazar yarın belli olacak sonuç diyordum öyle kalmış aklımda...ben ilk satırları duydum ilk satırlara inandım ilk satırlar moral dolu cesaret dolu iyilik dolu ...allah şifasını versin bu günleri hatırlarken oh bee geçdi gitti cok sükür artık cok ıyı diyelim:)
dularımdasınız inanki...

Paşa dedi ki...

çok geçmişler olsun inş.rabbim şifasını da verir...
ah bu dr lara bende çok kzıyorum hangi birine güvenicez ve inanıcaz...
bunlar dr olmak için belli seviyelerden ve okullardan geçmedilermi herbiri aynı hastalığa farklı şeyler uyguluyor ve farklı tanı koyuyorlar..

Hülya dedi ki...

canım benim...ayakta olmalı ve bu hastalığı kahramanca yeneceğinize inanmalısın...seni bildiğimden beri ben sana cok inandım sen güçlüsün..sen farklısın...sen inançlısın...bilirimki ailenin yanında dimdik ayaktasın...inançla inadına savaşacağınıza ve Allahın izniyle sağlıkla kalacağınıza inanıyorum....dualarım sizinle...Allahım acil şifalar versin İnşallah...
( aramak istedim ama yine çekingenliğimden kelimeleri bir araya getirememekten çekindim...)canım benim güzel haberlerini bekliorum İnşallah...

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun funda umarım yayılmadan halledilir aslında bu ara nete girmemye çalışyorum geçen girip bunu yazdığını görünce sonuç ne oldu diye iki gündür girdim sonu hayr olur umarım ama galiba sizin işiniz daha zor bir tanıdığı pek de sevmediği birini görmüş geçende kirpik kaş her şey dökülmüş görünce çok kötü oldum diyor hem de ciddi olmayan bir kansermiş gerçi kanserin ciddi olamyanı olur mu bilmiyorum Allah şifa versin babana size de güç kuvvet.

herşeyden azıcık dedi ki...

Bütün dualarım seninle ve babanla Allah uzun uzun ömürler versin inşallah onu başından eksik etmesin acil şifalar diliyorum zor ama tedaviden başarıya ulaşmış o kadar insan varki çevremde her zaman umutlu olmak lazım birde kemoterapide sadece kötü hücreleri öldüren bir makina varmış onu araştırman lazım çünkü her zaman kullanılar kötüleri öldürürken iyi olanları da öldürüyor böylece vücut savaşamaz hale geliyor çok çok geçmiş olsun :((

Tabiat Ana dedi ki...

fundacım çok geçmiş olsun bir önceki postunu okuduğumdan beri seni aramak istiyorum ama bende telefonun yok dolayısıyla kozadan istemek durumundayım ancak onunlada bir türlü konuşamadık günlerdir şaka gibi ben arıyorum o açmıyor o arıyor ben müsait olmuyorum(kızla uyuyoruz) ya da duymuyorum telefonu hermeyse uzatmayım da yani allah babana ve elbette sizlere güç versin sağlığına bir an evvel kavuşsun umarım telefonunu ele geçirir geçirmz arayacağım seni.
sevgiler

aysema dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Tüm dualarımız, iyi dileklerimiz onunla olsun... Tez zamanda sağlığına kavuşmasını dilerim.

cem dedi ki...

Umuyorum en kısa zamanda sağlığına kavuşur babanız. böyle azimli bir kızı olduktan sonra, Allah' ın yardımıyla herşey güzel olur sanırım.

Unknown dedi ki...

Zor bir süreç bekliyor hepinizi...
Allah sizin ve babanızın yanında olsun. Sizlere güç kuvvet, babanıza da şifa versin.

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun diyor, en kısa zamanda bu zor süreci kolaylıkla atlatmanızı diliyorum...

Unknown dedi ki...

en önemli konu moral
söylemesi kolay biliyorum ama moralinizi yüksek tutun
bu kötü günleri en kısa sürede geride bırakmanız umuduyla...

Adsız dedi ki...

çok üzüldüm, geçmişler olsun
umarım tez zamanda olumlu sonuçlar alır ve bugünleri bir daha hatırlamazsınız

Adsız dedi ki...

dik durmalısınız evet
babanıza tam destek olmak için
ve olacaksınız da... olmak zorundasınız da... baba bu,
bu sıkıntılı günler geçene kadar gerekirse kendinizi unutacaksınız ve sonuç olumlu olduğunda hep beraber taaa derinlerden bir "ohh çok şükür" diyeceksiniz eminim
çok geçmiş olsun

Belgin dedi ki...

Dualarim sizinle Fundacim..

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

babanda içki sigara var mıydı
inşallah yoktur
gerçi sadece bunlara bağlı değil herşey bence ama, yine de kötü etkisi tabi ki var
zor süreç, hem de çok zor
geçmiş olsun

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim evet zorlu bir süreç bizi bekliyor hepimiz hazır gibi start başındayız...
Başımıza ne geleceğini çevredeki birçok örnekten içinden olumlularını seçerek aklımıza alıyoruz bazen de inanılmaz olumsuz bir yorumla ççççok zoorrr çooook neler gelecek başınıza diyeni dinlemedim bile hiç...
Evet babamda içki de sigara da mevcut yarından itibaren yeni sayfa onlarsı, radyoterapi başlayacak yani o merkeze gidilip görüşülecek...
Hayat o kadar garip ki insan ilk günkü gibi üzülmüyor kanıksıyor muyuz bilmiyorum belki de...
Şimdi baktığımız pencere daha sakin endişeli ama sakin...
heyecanlıyım yüreğim hep ağzımda kalbim pır pır...
Babamın saçları uzundur dün annem kestirsen dedi şu saçlarını babam da bir o kadar sakin ne gerek var nasılsa dökülecekler...

Hepinizin yanımda olduğunu dualarınızı yürekten hissediyorum...

Adsız dedi ki...

ıyı bayramlar canım.sayfan hayırlı olsun.ozledım sızlerı.

duygu dedi ki...

fundacım, çok çok geçmiş olsun. Allah şifa versin inşallah. dualarım sen ve ailen için olacak...
metanetli ol, bunları aşıp müjdeli haberler vereceğini biliyorum...

svl dedi ki...

Fundacım çok üzüldüm çok Allahım babacıgına ve size yardım etsin insallah bi çaresi bulunur tedaviler yolunda gider dua ediyorum canım.sevgilerr

nimetin.blogspot.com dedi ki...

funda:(( diyecek bisey bulamiyorum:(( ama hep yanindayim bilesin bi telefon yeterli

nimet

Sen Gelince dedi ki...

Funda'cım inanıyorum baban her şeyin üstesinden gelecek... Dualarımız sizinle... Sevgiler...

oytunla hayat dedi ki...

İnancınızla inşallah geçireceksiniz bu kötü günleri... Zor günler, zor bir dönem ama atlatacaksınız...
Lütfen enerjini düşürme, baban sizlerden güç alacak...
Sevgiyle kal canım...

tuğçeadaş dedi ki...

fundacım, dualarım baban için...
Allah ona savaşma gücü versin. Size de ona destek olma gücü versin inşallah...

Adsız dedi ki...

dolunay, çok enteresansın valla, sayfa hayırlı olsun, olsun da, o sayfaları okudun mu acaba, ne yazıyor son yazıda
nasıl bir konu, e bir zahmet bakıp bir okusaydın, sayfaya hayır dileyene kadar, konuya hayır dile...
çok özür dilerim Funda Hanım, ama tutamadım kendimi

zuzuların annesi dedi ki...

Geçmiş olsun...
Acil şifalar diliyorum babanıza.

meltem dedi ki...

FUNDACIMMM, UMARIM SEN HEP BÖYLE GÜÇLÜ OLURSUN UMARIM BABANDA SENDEN VE SEVDİKLERİNDEN ALDIĞI DESTEKLE BU HASTALIĞIN ÜSTESİNDEN GELİR
SİZİ ZOR Bİ SÜREÇ BEKLİYOR AMA BURDA EN ÖNEMLİ ŞEY HEPİNİZİN MORALLİ OLMAYA ÇALIŞMASI
ALLAHIM YARDIM ETSİN BABANA VE TÜM ŞİFA BEKLEYEN HASTALARA
RABBİM GİÇ VERSİN YAKINLARINA..
YAPABİLECEĞİM Bİ ŞEY OLURSA İNAN Kİ YAPARIM!!
DUALARI MERAK ETME SEN HEPİMİZ DUA EDİYORUZ SANIRIM SİZİN İÇİN

efsa dedi ki...

Funda çok çok geçmiş olsun.
Dualarım sizinle olacak.

merak etme sende şifalar verir allah da dileyene. moralini sıkıca tut sen gülümse oldu mu. bizde yanındayız.

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun en kısa zamanda sağlığına kavuşması dilegiyle babacığınıza acil şifalar dılıyorum.sevgiler.

GeCe dedi ki...

uzun zamandır okumamışım seni burda kalmışım tektek başlıyorum allah yardımcısı olsun öncelikle bu hastalık tedavisinde en önemli şey moral ama malesef bazı doktorlar o kadar duyarsız ki