30 Eylül 2009 Çarşamba

Şafak 31...

Bu moral dalgası ne menem birşeydi ki böyle gel-git misali, bir bakıyorum kıyıma deniz neler getirmiş, içinde inci taneleri olan midyeler mi desem rengarenk balıklar mı desem...
Sonra onları bir geri alıyor, ucu bucağı görünmeyen, sağı solu belli olmayan deniz...
Bakakalıyorum öyle gidene ardından...
Dün de öyle nemrut bir gündü anca gecesine düzelebilen...
Bu hastanelerde bekleme onca sıkıntı ne bileyim Kasım ortası bitecek herşey dönüp okuyacağım buraları ne yapmışım ne demişim...

Bir de dün yazamadım akşam eve gelince kapıdaki sepette bir zarf Allah dedim kitaplarım geldi nasıl moral oldu ne sevindim anlatamam ama şimdi de kafamı veremediğimden okuyamıyorum ancak geçecek hepsini okuyacağım sonra isteyene gönderirim...
Elden Ele blogdan güzel insanlardan geldi kitaplarım...
Çok güzel hayırlı bir işe imza atıyorlar hepsini çok öpüyorum ne kadar teşekkür etsem az hele ki öyle bir anda geldi ki ilaç gibi o paketi görmem açmam yetti...
Ayrıca bütün dualarım babamla birlikte Ayşenciğime, Dijlemin anneciğine, Smilena nın kayınvalidesiyle birlikte bütün hastalara...

9 yorum:

Unknown dedi ki...

hayat böyle bir şeyler gelgitli moral de ona paralel değişiyor

ELİF dedi ki...

böyle zamanlarda morali sabit tutmak çok zordur. acaba sürekli kitap göndersek mi sana:)) Keşke elimizden bişeyler gelse.....

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Fundacım sabretmelisin inşallah iyi haberlerle gelirsin...

sufi dedi ki...

Şafak 30 olmalıydı..Ben mi yanlış hesapladım acaba.Artık helva olma zamanı geldi, denizlerde de inciler oluştu canım, az kaldı sağlık ve mutlulukla.

balböcükleri dedi ki...

allah herkese şifa versin.kitapların hayırlı olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

canım güle güle oku inşallah:)
herşey istediğin dilediğin gibi sonuçlansın sağlık huzu gülümseme yanınızdan ayrılmasın...

bende o zarfları çok seviyorum içinden bir çekirdekte çıksa:)

aysencifci dedi ki...

Ama insan olmak bu değil mi Funda'cım? Misal bende dün gece ayakta duramayacak, artık dayanacak takati kalmamış, kafamda sürekli İbraaam Tatlıses'in "Tutum kollarımdan düşerim şimdi" şarkısı zır zır zırladım ama sabah gene kuzuma baktım güldüm, kahvaltı ettim... Anımız anımıza uymasa hayat geçmez zaten.. Baban nasıl gidiyor? Kemoterapinizi aldınız mı?
Dualarımız hep tüm hastalarımız için..

Meleğin Dünyası dedi ki...

Acil Şifalar dilerim.Allah Sabırlar versin.

Adsız dedi ki...

elden ele ne guzelmıs.ayrıca tum hastalara acıl sıfalar dılerım bende.