12 Ekim 2009 Pazartesi

İçim Hınç Dolu Öyle Böyle Değil...

Gerçekten insanların katil olmaları, hani hunharca olanlarından bahsetmiyorum, bu canı çok yananlardan kastım, öldürene değil ölene bakılsın durumu içimdeki...
Babamın kötüleşen boğazı, dayanılmaz ağrılarının yanı sıra o içindeki diğer sancı yüreğini daha çok dağlayan...
Gerçekten kabus bu her yandan bastıran, insanda ne yaşama sevinci bırakan, ne yemek yeme isteği bırakan, ne etrafa bakası gelen, elini kolunu kesen atan...
İnanılır gibi değil, bir önceki yazıda O'nların ismi önü yazdıklarım, arkadaşlarımı endişelendirmiş olacak ki başın belaya girmesin hakaret davası filan açılmasın diye ki dün de bilgisayar bozuldu sardunyadan rica ettim kes at dedim o kelimeleri, ben içimden zaten saydırıyorum...
Mahluklara laf düşmesin hoş hiç umurum mu dava açmaları daaa annemle babam çok yıpranırlar...
Elim kolum bağlı inanılır gibi değil akıl sır ermiyor ........ diyor "alın benden bu dükkanı ben istemiyorum zaten babanıza yakışır bu dükkan" sonra lafı geliyor "onu dükkandan içeri sokmayacağım"...
Nasıl bir zihniyet bunu diyen ............, yılın neredeyse 4/3'ünü hastanede yatarak geçiren bir .........
Yüksek şeker, kalp, sürekli dil altı kullanma gereksinimi...
İlk karısını yüzüstü bırakıp, mal mülk ilk eşten çocuklara kalmasın diye ikinci eşin üzerine kaçıran bir .........
Şimdi de Hoşdere Telekom 64 Nolu bayiisini babamın yarı hissesini iç etmiş bir ........
Hoş kendi hissesi bile ikinci eşin üzerine ya da ne katakulliler var da.....
Ama ne oluyor, kendi hastaliktan hastanelerden kurtulmuyor, sürekli birinci eşten olan çocukların açtıkları davalar ve ikinci eşten olan bu çocuğun sürekli ruhunun hastalığından dolayı kullanmak durumunda olduğu antidepresanlara mahkumiyeti...
Hiç mi düşünmez insan olan insan evladı, nasıl hasta birine bu şekilde muamele yaparsın sen nasıl insanların hakkını yersin?
Hoş birinci eşin ve birinci eşten olan çocuklarına bu muameleyi yapan ................ benim babama insansızlık yapmış çok da görmemek lazım o zihniyetteki bir ............... için...
Fakat ciğeri yanan babam, ciğeri yanan annem, ben, kardeşim...
Diliyorum Rabbim senden, sen önce babama bütün hastalarla beraber hayırlı şifalar ver, sonra öyle kapı aç ki bu kapanılanın ardından, öyle bereketli olsun öyle hayırlı olsun ki...
Sonra biz seyredelim .............. nın başına gelenleri ama bize de göster Rabbim...
Çünkü içimizin ateşi sönmüyor...
Bize de ferahlıklar ver...
Çok kötü çoook ama diyorum bir yandan da bu da bir sınav en çetininden bu da bir sınama yine sabır yine sabır elden gelen birşey yok işte...
Her fenalık üst üste geldiği gibi her hayırlı işlerin de ardı arkasına geleceği günler gelecek İNŞALLAH!

12 yorum:

aysencifci dedi ki...

Funda'cım kalakaldım! Ne desem boş, ne dense boş..
Allah tez zamanda işleri olması gerektiği gibi yoluna koyar inşallah.

meltem dedi ki...

allahtan korkmayan, vicdanın sesinden korkmayan hiç bişeyden korkmaz fundacım ve maalesef ne başı dertten kurtulur, ne işi gücü iyi olur
ama o bi türlü bunların başına kendi kalbinin art niyetinden geldiğini görmez göremez..
görmez ki bu dünyada yaptığı hataları düzeltme zamanı ve vakti olsun..
içindeki o haksızlığa duyduğun öfkeyi ve çığlığı duyabiliyorum fundacım allah sabır versin..
allahın adaletine inanıyorum her ne kadar zaman zaman isyan etsek de biliyorum ki adalet yerini er geç bulur?
lütfen üzülme, yani üzülmekte haklısın daaa kendini bırakma!!
bi isteğin var mı buralardan diye sormuştum. ama gerçekten sormuştum olursa söyle...

Unknown dedi ki...

Amin Ayşencim amiiin...
Allahım tez vakit senin de şifanı verecek inşallah hayırlısıyla İdil in başına gelenlere tekrar geçmişler olsun Allah tekrarından saklasın...

Meltemcim canım biliyorum laf olsun diye sormadığını canım ama ne isteğim olsun canının sağlığı ayrıca da duaların desteğin herşeylere bedel...

TATESAL dedi ki...

Ferah kapısı yakındır canım,sabırrrr....

oytunla hayat dedi ki...

Bir an donakaldım fundacım. Nasıl bir zihniyettir bu, nasıl bir vicdan... Babacığının nasıl da içi yanmıştır. Üzmeyin kendinizi desemde insanın içi yanar biliyorum. Yinede ilk önce sağlık diyorum. Babacığın iyileşsin hayırlısıyla bak ona ne hayırlı kapılar açılır inşallah.

Diğerlerini de Allah bildiği gibi yapsın inşallah...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Ah ahh neler yapmışlar bu insanlar yaa... :(

Unknown dedi ki...

çok haklısınız
kendi evlatlarına bile bunu yapan bir adamdan başka nasıl bir davranış beklenir ki...
hakikaten inanılır gibi değil
nedir hakkın olmayan bir malın mülkün paranın üzerine konmak, yani ne olacak, insanlığına insanlık mı katacak, yoksa gücüne güç mü...
al işte hastalıktan başını alamıyorsun be adam, koy işte şapkanı önüne, düşün biraz değil mi
bunlar neden benim başıma geliyor diye, daha ne demeye insanların hakkına gaspetmeye devam ediyorsun
yuh olsun be böylelerine
Allah'a değil, şeytana havale etmek lazım bence

bozbek dedi ki...

Allah doğrunun yanındadır. Sabır herşey yoluna girer işallah..

icimdeki yolculuk dedi ki...

kim zerre kadar kötülük yapsa karşılığını alacaktır...er ya da geç ve yüreğini ferah tut rabbim gösterir gösteriyorda..
en kısa zamanda düzelir inşallah

dersaadet dedi ki...

inşallah Fundacım inşallah...Allah mazlumun ahını eksiksiz ve tam olarak alırmış...hem de önce bu dünyada...sen içini ferah tut...güçlü ol...

herşeyden azıcık dedi ki...

ben o noktaları layıkıyla doldurdum umarım yerini bulur adamın şerefi olsa kendi çocuğuna yapar mı? Rabbim en hayırlısını versin inşallah bir sene sonra ne günler atlattık diye hatırlar beraber neşe içinde çaylarınızı yudumlarsınız.

aysencifci dedi ki...

Funda'cım merak ettim babacın nasıl? Kolay gelsin size de.. Hele Ankara'da domuz gribi dediler aklıma geldiniz. Babacın ve siz gerekirse maske ile dolaşın, babacının mikrop kapmaması lazım. Ukala gibi konuştum kusura bakma, zaten siz bunları biliyorsunuzdur..Sadece merak ettim sizi..
Çok öpüyorum.