29 Kasım 2009 Pazar

38,5 ateş... Antalya... Bayram... Et...

Antalya'nın 23 derecesine inat iki hırka bir mont oturan ben dişlerimin takırtısını durdurdum nihayet...
Bugünse doktora giderek ne hayrettir antibiyotiksiz atlatılabilecek bir durum olduğunu öğrenip bir benical bir boğaz spreyi bir parol fortla önce yattım şimdi üzerimden kamyon geçmişcesine sersem sepelek dolanıyorum...
Antalya' ya bizim bey evinde etlerle dolu bir bayram geçirirken yarınki dönüş yolundaki gerginliği şimdiden yaşarken herkese iyi bayramlar diler huzurlardan çekilirim hastayım bulaşmasın...

10 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Görüşemedik bu ara,özledim seni...
Ailenin ve senin bayramını eniçten dileklerimle kutlarım.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Canımm yaa bu kadınca sitesi sanada mı sardı?kadının niyeti belli.Herkese mail atarak link verdiriyor.Çok ayıp ama.
Bende ilk zamanlar yardım olsun diye kabul ettim ama sonra diğer bloğa ve diğer arkadaşlara da mesaj attığını görünce jeton düştü.Genede sen bilirsin...

öykü dedi ki...

benım ateısm yok ama ben de grıp oldum
ıyı gelmedı bu bayram bıze
gecmıs olsun fundacım

Flame dedi ki...

Geçmiş olsun Fundacım. İyi bayramlarrr..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Bayramınız kutlu olsun. Size sevdikleriniz şifa, sağlık, huzur diiyorum.
Geçmiş olsun.

Tabiat Ana dedi ki...

ühüüü sendemi bende :( çabuk geçsin umarım iyi bayramlar

TATESAL dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN CANIM,MUTLU BAYRAMLAR...

Evren dedi ki...

geçmiş olsun çok...

GeCe dedi ki...

bayramda hasta olmak kötü bir şans olmuş çok geçmiş olsunnn

meltem dedi ki...

fundaaaaaaaa iyi bayramlar ve de çok geçmiş olsun