21 Kasım 2009 Cumartesi

İzmir Butik GYM...



























Bu adı ben koydum onlar "VIP hizmeti veriyoruz diyorlar..
Plates, hamile pilatesi, salon dansları, anne-çocuk ve çocuk cimnastiği, oryantal masaj ve daha bir çok hizmet...
Yedişer kişilik gruplar sekizinciyi almıyorlar yeni grup kuruyorlar...
Sıkış sıkış olmasın ferah spor yapılsın diyorlar...
Diyenler kim iki tane dünya tatlısı kadın...
İdealist, işine dört elel sarılan hep en iyisi olsun diye çırpınan ve kimsenin aklına gelmeyen incelikleri düşünen iki dünya tatlısı...
Herşeyler özenle hazırlanmış spor bitişi olur da deodorantınızı unutursunuz ihtimaline karşı sizin için hazırlayıp koymuşlar keza aseton kadınsal eksiklerinizi bile düşünmüşler...
Ev gibi sıcacık samimi...
Ayrıca da Alsancak' ın göbeğinde Kumrucu sabri' nin hemen üzerinde...
Hem gidin bir kahvelerini için hem de spora başlamak için yerinizi ayırtın...
Selamımı söylemeyi de unutmayın...
Adres: 1378 Sokak No:26 Koruluk Apt. B Blok K:2 D:5
Alsancak (Libas Sokağı) Kumrucu Sabri Üstü
Tel : 465 08 55

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Yanında kaldığımız Bizim Bey' in sınıf arkadaşının eşi dünya tatlılarından biri salonun sahibi...
Çok isteyerek yazdım bu yazıyı inandıkları ve mutlu oldukları işi yapıyorlar benim de ufacık bir yardımım olursa ne mutlu bana...

İ.x.İ.r dedi ki...

çok hoş gözüküyor ki senin de referansın varsa boş değildir:)

sevgiler..

herşeyden azıcık dedi ki...

İzmirliler durmasınlar gitsinlerde biz bu iğrenç şehire tıkılıp kalanlar ne yapacak acep?

Adsız dedi ki...

ben fotoğraflara bakarken bile içim açıldı. ne hoş bi yer öyle.. İzmir'liler kaçırmayııın.. :)

GeCe dedi ki...

çok güzel biryer ince düşündükleri ise çok belli ne güzel sıcacık bir ortam yaratmışlar