26 Aralık 2009 Cumartesi

İlla Uyuyarak mı Dinlenmem Gerekir... Zzzzz....







Zamanında hatırlarım öğlen vakit geldiğinde odama yatağıma bırakılır annem tarafından, kapı kapatılmak suretiyle odaya hapis olurdum...
"Hapis olurdum" tabi o zamanki aklımın dediği, şimdiyse kendi çocuğuma aynısını yapmasam da mutlaka yanına uzanıp öğlen uykusuna yatırıyorum...
Annem gibi düşünüyorum uyumasa da dinlenecek...
Allahtan uyuyor da iyice dinleniyor...
Velhasıl tamamen "öğlen uykusu uyusun çocuklar" diyen taraftayım...
Gerçi bizim tarafta da pek kimse kalmadı, benim gibi yeni annelerin karşı tarafta olanları çok...
Neyse eyvallah kim neyi düşünürse...
Bugün benim için apayrı heyecan verici bir sabahtı...
Beden eğitimci anne baba olarak, çocuğumuzun yaşı gelse de spor sıralamasına başlasak diye saydığımız günlerin sonuna geldik şükür...
Bütün sporların ilk basamağı cimnastiğe başladık...
Her geç edinilmiş çocuğun, görmemiş ebeveyni olarak biz, birimizin elinde kamera diğerimizin elinde fotoğraf makinası küçük hanım ne yaptıysa çektik de çektik..
Gün gibi aşikar bizimkinden cimnastikçi olmaz narin değil bir kere vücudu fakat çok güçlü bir çocuk mutlaka diğer branşlarda değerlendirilmesi şart...
Fakat basamak da belli, bir dönem cimnastik, sonrasında yüzme, sonrasında ister yüzmeye devam eder, ister başka bir branşa yönelir...
Artık kendi isteğine kalmış...
Şimdilik başladık bismillah, bugün çok iyi geçti fakat bu kadar hareket bünyeye ağır geldi, öğlen dinlenmek üzere yattık birlikte yatağa dedim:
"haydi annecim kapatalım gözlerimizi"
"kapatmayacağım ben hem uyumayacağım da...
hem uyuyarak mı dinlenilir illaaaa.........."
dedi baktım gözler gitti...
Uyuyor hala...

7 yorum:

GeCe dedi ki...

ah canım yorulmuş demek

çocuğunu öyle görmek ayrı bir heyecan olsa gerek inşallah zevkine varır sporun

Evren - Sahne dedi ki...

Bu vücuda göre basketçi izlenimi bıraktı bende :)

SMİLENA dedi ki...

ay çok alemsiniz.öğlen uykusunu bende severim amaküçüğüm artı uyumuyor maalesefçbüyüdüm diyor.
spora gelince harika bir başlangıç olmuş.eminim yakında kendi branşını seçer.
kırmızılar içinde pek tatlı..maşallah...

Erhan Yiğit KIRIKCI dedi ki...

merhabalar funda hanım ziyan adlı şiirime yaptıgınız yorumu biraz daha açarmısınız rica etsem acaba ? sn tuncay kurtiz'i çok beğenirim şiirimi seslendirmiş olması büyük şeref... bu arada paylaşımlarınız cok güzel begenerek takip ediyorum .

Anne İş'te dedi ki...

canım nasıl da sızmış,yorulmuş ...

bu arada ne kadar büyümüş Rengin;maşallah Funda'cım....

Hadi bakalım hayırlısı;neyle mutlu olacaksa öyle olsun Rengin^'cim.Ama enerjisini doğru şeylere yönlendirmek harika.

demek ki anne/baba olarak buldumculuk hep devam edecek;eee çok dert etmeyeyim o zaman:))

ben de öğle uykus taraftarıyım;ama ben hiç uymamışım:)

Adsız dedi ki...

bak bu resimler daha güzel:)
eline sağlık.

Adsız dedi ki...

Maşallah Maşallah...
şöyle saçlarını savura savura filenin sultanlarından olsun gönlünüzün sultanı, çok yakışır
sevgiler...
YASEMİN