23 Ocak 2010 Cumartesi

Ne Büyük Keyiftir...

Keyiflerin en güzeli insanın kızıyla ya da oğluyla gezmesi... Ben tam bir kız evlat delisi olduğumdan Allah da gönlüme göre vermiş kardeş kardeş geziyoruz...

Büyüdükçe daha bir tatlanıyor vaziyet...



Sevgililer gibi filmi el ele izlemeler...

Bizimki filmdeki arada bütün çocukları bize katılır mısın diye hoplatıp ikinci yarı hepsini yerlerine oturtana kadar göbeğimiz çatladı...


Her kurbağanın da prense dönüşme garantisi yok tabi...
Bir de bu alışveriş merkezlerini kış mevsimi gezmekten hiç mi hiç haz almıyorum yürüyen portmanto gibi oluyorum kendi mantomu /montumu çıkaramadığım gibi, kızın Bey' in ıvırını zıvırını taşı derken, bir de üzerine sıcak ekleninde çekilmez bir hal alıyor, eşyaları arabaya koy da olmuyor, eskiden kapalı garaja kondu mu bir derece ama şimdi dışarıya konuyor mecbur...
Bir de büyüklerin bir lafı vardır benim gibi buldumcuk anneye söylenir ki anneannem söylerdi sık sık, "demek Rengin olmasa cami avlusuna oturacakmışsın" diye...
Ben de bu Ankara sakinlerinin alışveriş merkezlerinin olmaması halinde ya da eskiden ne meşguliyet bulduklarını hafta sonlarını, çok merak ediyorum, hayır hatırlamıyorum da işin enteresanı...
Bir de bazısı alışveriş merkezi demiyor ismiyle söyleniyor ona kabulüm ama bir de direk AVM diye söyleyenine şahit oldum ki, bütün tüylerim diken diken olup, hızla yanından uzaklaşmışımdır...
Ne demektir AVM?

13 yorum:

TATESAL dedi ki...

Canım işte bu formunu çokseviyorum blogunun ama zevk senin tabi,aslında siyah sayfanın yakıştığı tek blok diyebiliriz....
Keyfinizi rabbim bozmasın daim olsun inşallah....

özii dedi ki...

Aslında alışveriş merkezi bile demiyoruz oranın bir adı var ...Öylesi çok daha güzel . Bizde korupark , asmerkez , zafer plaza , carrefour , vs vs gidiyor
sizde çok daha fazlası var ankamall , karum , armada gibi gibi
avm ne olaki :))) duyma boşver..

herşeyden azıcık dedi ki...

Alış Veriş Merkezi demektir kendisi ve Allah huzurunuzu arkadaşlığınızı daim etsin inşallah.

sufi dedi ki...

Sevgililer gibi filmi elele izlemeler güzeldir de; birgün Renginimizin sevgilisiyle elele film izlemeyi tercih edeceğini akıldan da çıkarmamak, fazla kendini kaptırmamak lazım.Bugünün tadını çıkar arasıra sen kendi sevgilinin elini tutmaya çalış çünkü o hep seninle kalacak canım.

Bunu sana yazan zamanında elele çocuklarıyla gezip şimdi onları sevgililerine emanet etmiş bir anne, sakın söylediklerime kırılma.Öpüyorum seni.sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Tülinim sağol bitanem o senin güzel bakışın :)
Amin hepimizin keyfi bozulmasın :)

özii bence de ismi daha güzel avm ymiş peh ne yani onu deyince ben çok modernim mi demek istiyor anlamadım ki :))

:) Fundacan alemsin :) amin canım amiiiin :))

Sevgili gönlü güzel Dilek kırılır mıyım o nasıl söz insan sevdiğine söyler kendimi çok şanslı addediyorum :)
ama şu evden gidecek o da sevgilisiyle elele tutuşacak kısmı bak kalbimi köşesinden tutuşturuyor işte :)
küçük ya şimdi ay bak yazamıyorum bile :)
Haklısın ben de senin gibi düşünüyorum esas sevgilim asıl yanımda kalacak Allah ömür verirse onun elini de tutuyorum tutmam mı :)
onun hafta sonu seyahati kızımla bana başbaşa vakit geçirtti :))

Adsız dedi ki...

nasıl çekiyorsun sen fotoğraf?
yasak değil mi sinemda fotoğraf çekmek:)
ama güzel günü bu kadar güzel anlatılamazdı.

Unknown dedi ki...

valla yassah dinlemem ben çaktırmadan yaptım zaten mısırı da evden patlattım misal...
Külliyen yanlışlarla dolu işte :))))

Unknown dedi ki...

ne güzel
anne-kız
Allah ayırmasın, sağlıkla inşallah

Adsız dedi ki...

maşallah maşallah
keyfiniz, mutluluğunuz, yaşam sevinciniz daim olur inşallah
sevgiler...
YASEMİN

zımba teli dedi ki...

canımıniçi fotoğraflar yine çok süper olmuş tabi sizin güzelliğinizin de payı var tabi... orası ayrı konu yalnız şeyi çok merak ediyorum fotoğrafçılık eğitimi aldın mı? Bu soruyu sadece fotoğraf çekmeyi çok sevdiğim için soruyorum :) güzel Renk'ciğimi ve seni çok öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Nursencim sağol ama fotoğrafçılık kursu almadım benimki amatörün amatörü ama bir slr alıp kursa gitmeyi isterdim :)

Zeugma dedi ki...

Ne mutlu sana..
Anne kız harikasınız :)
Ve kardeş gibi duruyorsunuz..

Dilerim bu mutlu tablolar ve keyifler artarak sürsün hayatınızda..

Sevgiler...

GeCe dedi ki...

ahmak vatandaşlar merkezi, ne güzel kandırıyorlar ya bizi

bende portmanto gibi hissediyorum ya