22 Ocak 2010 Cuma

Sarımsağı Seven Kadının Eylem Planı...

Sarımsağı seven kadının kocası sarımsağı sevmezse...
Kadın da, adam her evden çıkışta her seyahate gittiğinde sevinçten deliye döner, neden, bol sarımsaklı yiyecekler yiyecektir de ondan...
Çünkü kocası evdeyken rahatsızlık vermemek için hasrettir o mis kokuluya...
Öğlenden alır nevalesini, akşam da dinlemez saat kaç, kalorisi kaç, kilo nedir ne değildir...
Önemli olan yemesidir ne olursa olsun midesine göndermesidir...
Şimdi mesut mutlu oturur amacına ulaşmıştır artık...

22 yorum:

Leah dedi ki...

Benimki de hiç sevmez sarmısağı. Hatta maydonozu da hiç sevmez. Geçen gün patates salatası yaptım içine azıcık maydonoz koydum, nasıl çemkirdi anlatamam. Ben de aksine herbi şeyi yerim. Ama çok üşeniyorum ayrı ayrı hazırlamaya yahu :(

yasemin dedi ki...

sarımsak süper gerçekten,afiyet olsun!!

MAYRI dedi ki...

Afiyet şeker olsun. Bugün bende taze sarımsak almıştım onu yedim. Mis gibi.

Unknown dedi ki...

Leah en son çoban salatayı soğansız yapsam olur muymuş sorusuna uçacaktım neredeyse...
Mutfak kültürü düşmanı...
Zaten cacığın içine ediyor sarımsaksız yiyerek :)
ne ki bu arkadaşların tafrası :))

Yasemin varmı sarımsak gibisi teşekkür ederim :)

Evren - Sahne dedi ki...

Şimdi sarımsak dediniz de kokusunu hatırladım. Kelimelerin de kokusu olurmuş meğer. Iyy :)

herşeyden azıcık dedi ki...

Afiywt olsun Fundacan Allahtan bizde öyle problemler yok sever benimki ah birde benim mideye dokunmasa:((

TATESAL dedi ki...

Eeeee ben demiyormuyum bu kız yavaş yavaş yemek blogu olacak diye...İşte isbatıdır bu...
Bu pizza,bu sarmısaklı derken ohhh bir güzel de iniyor mideye...Afiyet şeker olsun canıma,ellerine sağlık....
Renginle rengarenk gözümden kaçmadı da sanki diğerine pek alışmıştık....
İyi geceler

Unknown dedi ki...

Ya Evren çok fenasın utandırmasana :)

o kötü işte ben bir keresinde Allahım ne güzelsin deyip bir tanesini çiğnemeden yutmuştum da şifa niyetine aklım sıra, gözümün önündeki karaltılar 1 saat geçmemişti :)
faydası kadar zararı da var işte namızsızın :)

Unknown dedi ki...

yok be Tülinim hem de yemek ha :)
farkettin mi :)
öbürü daha mı iyiydi?

dersaadet dedi ki...

ayyy Fundacım sevmesine bende severim de....de işte'''bizim bey bir baş sarımsağı ayıklayıp çerezdeki leblebi misali yer...dolayısı ile evden gitmek benim işim olur,evden olmasa da odadan en azından:):):):öpüldünüz şekerim....

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Hımmm bayılırım...

öykü dedi ki...

sarmısak varoldugu tum yıyeceklere
muthıs bı tat katar:)
bende sevıyorum

cem dedi ki...

çok kötü kokuyor yahu...:)

özii dedi ki...

bi de bol sarımsaklı mantı olsa :)))
afiyet olsun Fundam :))

oytunla hayat dedi ki...

aynısını bende yapıyorum desem :) sarımsaksız cacık yemek gerçekten işkence :))))
afiyet olsun bu arada canım

Adsız dedi ki...

AFIYET OLSUN CANIM BENIM :) BENDE SEVERIM .ALLAHTAN ESIMDE SEVER.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Ayrı ayrı yeyince çok fena birlikte yeyince güzel ama.:)
Bir formül bulunmalı muhakkak ya olmaz ki öyle de, hem güzel hem faydalı..maydanozda öylemi..tıch olmazz..

dersaadet dedi ki...

ama Rengin'le Renkli hayat istiyorum ben:(:(:(

Unknown dedi ki...

dersaadet nasıl leblebi gibi mi sonra tansiyon? Gerçi hakikaten kokusu çekilmiyor ama bir sevda masalı bu sarımsakla işte :))

Ebrucum bayılmakta haklısın valla :))

Öykü kızı yemekteyiz programında senin dediğin lafın aynını söylemişlerdi hatta kadının biri misafirlikte beğenmediği yemeğin üzerine sarımsaklı yoğurt ekleyip yemeği yenilebilir hale getiriyormuş :)

gereksiz adam evet ama ya lezzet? :))

öziim gel bebeyim boşuna mı diyorum anam kayserili diye hemen atayım buzluktan mantıları sana bea :))

oytunla hayat işkence ki ne işkence cacık dile gelip konuşsa ağlamaktan helak olacak :)
teşekkür ederim bu arada...

Dolunaycım şanslısın maşallah :)

Onuncu Köyün Adamı seksen kere diyorum ben yiyorum sen de bir lokma al ki öldürmeyeyim seni kokudan ama ıhh eeee o evden gidince ben de plana başlıyorum :)


Benim gibi herşeyi kemikleşmiş kadına da olmadı zaten eskisi iyi bence de değiştirdim bile Dersaadetim :)

Unknown dedi ki...

hangi yiyeceğin içine katılsa ona ayrı bir lezzet veriyor değil mi bu harika şey :))
afiyet şeker olsun
şifa olsun

Zeugma dedi ki...

Bence sarmısağı böyle gizli saklı yemek işkence..
En kısa zamanda bir yolunu bulup ona da sevdirmeli ve yedirmelisin..
Yoksa ''Ahh bu hayat çekilmezzz...''

:)))

GeCe dedi ki...

oo ben de eşim de bayılırım hatta en favori yemeklerimiz herhangi bir sebzeyi haşla sarımsaklı yoğurtla ye


bence çok az koyarak çaktırmadan ve uzun vadede dozajı arttırarak alıştır şifa yahu