4 Şubat 2010 Perşembe

Karda Kışta...
















Haftalardır gösteriyi bekliyoruz şans bu ya, kar yağacağı hem de on dakikalık yağmada koskocaaaaa Başkent' in felç olacağı yere yağınca, kızı bile almaya giderkenki atlattığım kayma sonrası kazaların biri bin iken, korkup da kreşe bırakıp arabayı kızı da kaptığım gibi taksiyle geldik evimize, yaptık hazırlıklarımızı bindik otobüse...
En fazla 20 dakika sürecek yolun bir buçuk saat sürmesine rağmen yetişip nail olabildik emelimize...
Bu Ankara seyircisinin hareteksizliği beni öldürecek, yahu sen eğlenmeye gelmedin mi ne var adamlar alkış istiorlar ne gereği var kendini ağırdan satmanın...
Hayır hafif meşrep olmuyorsun ya da sen beyefendi başka birşey demeyecekler sana alkışla naralar at hatta...
Karşında tamam çok da süper olmasa bile çoşturmaya çalışan oraya emek verildiği belli bir ürün var...
Sen öyle meclis koltuğunda oturur edasını takınır, gerim gerim gerinirsen, çocuk da izlediğinin matah birşey olmadığını daha da önemlisi seni rol model gördüğünden haaa annem babam eğlenmedi demek ki eğlenceli değil demez mi..?
Biz de protokolde oturmanın ağırlığına tamamen zıt, deli gibi çoştuk Bey' le, bizi gören Rengin' de baktı ki anne baba çığırından çıkmış demek böyleymiş usül diyerek çoştu o da...
Çok süper bir gösteri diyemeyeceğim ama yine de özellikle All Star dansçılarıyla devleşen bir gösteriydi, o nasıl dans, o nasıl dansçılar, gözlerimizi alamadık bizimkiler hala bildiğin kalas, yok bizim kas yapısından mıdır nedir yerli gençlikte o enerji yok hala okul müsameresi kıvamında danslar ve dansçılar yeni yeni işte biraz ki o da dünküleri gördükten sonra ıh ıh...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

mevsımdendır belkı , çosku yoksunlugu :)

Unknown dedi ki...

iyyi cesaret karda kışta :))ben evde oturuyorum önceki gece incek ve orandaki gıdım gıdım eve gelişten sonra:))

Adsız dedi ki...

Başkentin bürokrat havasındandır o
emin ol
kasveti binalara da insanlara da fazlasıyla yansıyor bir şekliyle
:))
sevgiler...
YASEMİN

Unknown dedi ki...

Ben de Ankara seyircisinin hep öyle olduğunu düşünürüm
bırak spor müsabakasında eğlenmeyi, konser de bile aynı gibiler
sanki şarkı sözlerini tekrar yazıyorlar :))

Unknown dedi ki...

Dolunay hep aynıdır Ankaralı soğuk mesafeli ağırdan satan ve gri :)

bahar gelsin normalde burnumu çıkartmam evden öyle havada ama o tipide turan güneş' i çıkışım ki iki araba önümde kar küreyici var bana gelene kadar yolu kar kaplıyor tekerlekler kışlık değil ilk kar deneyimim o korkuda yeter bana ama sonrasında da o kadar eğlendi ki kuzu iyi ki gittik dedim o kadar perişanlığa :)

Yasemin aynen öyle de tamam vekiller burada ama ya diğerlerine ne oluyor :))

Unknown dedi ki...

objektifim :) malesef aynen öyle ne öyle kalantor havalar yalandan eğlen iki gül işte ne var :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Valla bilseydim bende gelirdim Fundacım.

Anne İş'te dedi ki...

Boşversene;belli ki siz ana/kız coşmuşsunuz ..gerisi hikaye:))

Renginin göbiş anne mammalarının şahaneliğinden herhalde ve o şaşırmış hali var ya çok sevdim:)))

herşeyden azıcık dedi ki...

Olsun varsın siz eğlenmişsiniz ben Ankara'yı bir türlü sevemedim zaten geliyorum yarım günde hepsi bitiyor :)) İnsancıklar ne yapsın memur olarak yaşamaya alışmışlar ordan bir müdür pörttedek çıkarmı acaba diye hazırolda duruyorlar:))))

GeCe dedi ki...

valla katılıyorum dediklerine çocuklar anne babayı örnek alıyor iyi yapmıssınız siz ne güzel eğlenmişsiniz