14 Mart 2010 Pazar

Adliyenin Koridorunda...

İki sıra var karşılıklı 11. ve 12. sulh ceza mahkeme salonlarının önünde...
Önce oturdum birine yalnızım, telefonla konuşuyorum, susmuyor hiç girdin mi bitti mi...
Dağılıyor kafam oturuşum da bir bacağımı öbürününkine atmış yayılmış ki daha efendi gibi oturmayı beceremem oturmuşum...
Karşımda sonradan neredeyse kanka olacağım iki kadın biri kapalı öbürü hükümet gibi dimdik oturuyor...
Neyse baktım sıranın bana gelmesine var daha dışarı çıkıp bir sigara tellendirdikten sonra bu kez karşı sıraya o iki bayanın arasına oturdum...
Fazla yayılamadım çantamdan kitabımı çıkardım okumaya başladım...
Kitap da "Ölmeden Önce Ölünüz" diye dini bir kitap çok severim okumasını böylesi kitapları da...
Sağ yanımdaki kapalı kadın dürttü birden...
"Hakkını helal et" dedi
"Hayırdır" dedim
"Az önce karşıda oturunca senden için dedim ki ne havalı kız burnu düşse yere almayacak, ama şimdi baktım okuduğun kitaba bak demek ki kimsenin içi bilinmezmiş affet dedi"
Güldüm...
"Helal olsun ne demek..."
Gülüştük...
Sol yanımdaki dimdik duran kadın bu kez sonradan polis olduğunu öğrendiğim...
"Ben seni karşıda oturunca dedim ki kendi kendime işte tam benim kafamda kız, delikanlı gibi efe efe..."
Sonra senin dert ne, benim dert ne derken zaman geçti, girdik duruşmalara çıktık dağıldık...

10 yorum:

herşeyden azıcık dedi ki...

Hemende yapıştırırlar etiketi sonrada aaa sen öyle değilmişsin derler ya bende bıktım artık:((

cem dedi ki...

yahu bu son dağılışındır inşallah. adliye koridorlarında mı geçiyor hayatın anlamadım ki....:)

geçmiş olsun bu arada...

ve;

Sigara sağlığa zararlıdır; Hamile iken sigara içmek bebeğe zarar verir. Sigara içmek yüksek derecede bağımlılık yapar, Sigarayı bırakmak ölümcül kalp ve akciğer hastalıkları riskini azaltır. Sigara içmek ağrılı ve yavaş bir ölüme neden olabilir. Sigara içmek kan akışını yavaşlatır ve cinsel iktidarsızlığa neden olur. Sigara içmek cildin erken yaşlanmasına neden olur.Sigara içmek spermlere zarar vererek doğurganlığı azaltır...

Unknown dedi ki...

Fundacan ne diyeceksin işte insanoğlu :)

gereksiz adam ne yaptın sen :)
ha ben oralarda hayatımı idame ettiriyorum yahu ne alaka :)
bir dava vardı birincisi şuubattı ertelendi mart 10 ndu...
bu yazdıklarım da onların malzemeleri...
Sigara için de çok haklısın evet Allahtan çok az içiyorum da bir paketi sadece hafta içi mesaiye kadar ondan teselli buluyorum :)

cem dedi ki...

vallahi ben günde 1 paket içiyorum. birayla, kahveyle, çayla, suyla, ıhlamurla....:))

ve;

Sigara sağlığa zararlıdır; Hamile iken sigara içmek bebeğe zarar verir. Sigara içmek yüksek derecede bağımlılık yapar, Sigarayı bırakmak ölümcül kalp ve akciğer hastalıkları riskini azaltır. Sigara içmek ağrılı ve yavaş bir ölüme neden olabilir. Sigara içmek kan akışını yavaşlatır ve cinsel iktidarsızlığa neden olur. Sigara içmek cildin erken yaşlanmasına neden olur.Sigara içmek spermlere zarar vererek doğurganlığı azaltır...

Unknown dedi ki...

önyargı kötüdür sigaradan da kötü.:)

TATESAL dedi ki...

Ah canım benim benim inşallah bir daha adliye madliye görmezsin ....
Baban daha iyidir umarım....
Öpüyorum....

Unknown dedi ki...

buna da geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

iyi de insan okuduğu kitaba göre mi havalı ya da değil oluyor
ne kadar anlamsız geldi bana
neyse geçmiş olsun
sevgiler...
YASEMİN

Robin Goodfellow dedi ki...

ölmeden önce ölmek sufilerin bir deyimidir kitabı merak ettim şimdi çok.

GeCe dedi ki...

ah ah kimine göre iyi kimine göre kötü asıl önemlisi yaradana göre nasılız