29 Nisan 2010 Perşembe

Başı sıkıştığında vatandaşın, hani gürler ya, senin maaşın benim verdiğim vergilerle ödeniyor diye...
O horozlanmanın sonucu cümle alemin maaşları, yine o cümle alemin ödediği vergilerden bir demet demek ki...
Hal böyleyken sallandıracaksın birini ikisini orta yerde, bak bir daha böyle şeyler oluyor mu' ya sonuna kadar destek veren şahsım, tecavüzcüleri özellikle sonra katilleri, verdiğim vergilerle içerde ve dışarda beslemekten yana değil yüreğim...
Gidenlere ağlar içim...

6 yorum:

cem dedi ki...

ahlaki bi eğitim lazım topluma.. benliğimizi kaybettik bilmem kaç yıllık eğreti eğitimler sonucu...

cinar dedi ki...

son haberlerde bu tip suçları işleyenlerin yine çocuklar arasından çıkmasına ne demeli? çocukların tecavüz ve cinayet suçlarını işlediklerini bile bile af çıkartmayı düşünenlere ne demeli peki??

Adsız dedi ki...

AHHHHH DAHA NE DENİRKİ.BENİMDE GÖNLÜM RAZI DEĞİL..
DAHA NELERE RAZI DEĞİLDE DUYAN KİM....
GÜNAYDIN TATLI:)

herşeyden azıcık dedi ki...

Aynen idamı neden kaldırdılar zaten anlamak mümkün değil hem bakıyoruz hemde üzüntüsü yanımnıza kar kalıyor:(((

Unknown dedi ki...

keşke idam kalkmasa idi ve bu adamları assalardı
biliyormusun bunca senelik meslek hayatımda şunu gördüm maddi kazıklar için halkımız Allah belasını versinle iktifa edip unutuyor ama cana geldi mi çok zor 6 yaşındaki erkek çocuğuna tecavüz edilmiş bir anneyi hatırlıyorum ne ceza verilirse içi soğumadı herif mahkemede pis pis sırıtıyor kadın ayılıp bayılıyordu çocuğun durumunu ise bilmiyoruz maalesef sapık mı olur ezik mi
bir de gasp için oğlu öldürülmüş taksicinin annesi ne kara verse içi soğmuyor sanırım insanı böyle konularda sadece kısasa kısas tatmin ediyor Allah başa vermesin ama başına gelen çok modern tiplerden şu lafı duydum osmanlı da olsaydı kısasa kısas uygulansaydı diye Allah başa vermesin sen hakaret vb sebeplerel adliyeye uğradın bu sene ne kadar stresliydin öncesinde bir de başına böyle felaketler gelenleri düşün her duruşmada oğlunu vuran ve pişmanım iyi halden tahliye edin diye yalvaran pisliklerle karşılaşan yakınları hep bayılıyorlar hayatları tek bu dava üzerine kilitli dün haberlerde m.karabulutun annesini görünce tekrar düşündüm bunları napsan geri gelmeyecek benim kızım diyordu
Allah bizleri ve evlatlarımızı böylesi pislik insanlardan muhafaza buyursun diyorum başkaca da bir yol bilmiyorum

Ful yaprakları dedi ki...

dibe dibe daha da dibe..
artık ne kadar dibe vurabilir bir toplum?
cinsel açlık, maddi imkansızlklar, töreler, berdeller, cehalet, yoksulluk, zorla evlendirmeler, planlamasız doğrulan 10'larca çocuğu sokaklara terk etmeler,tinerciler, evsizler, ınternette sanal dünyaya bel bağlamış kendini ve karşısındakileri kandıran umutsuz bir gençlik...
öte yanda şehirde para içinde yüzüp de hiç bir şeyin ucundan tutmaya tenezzül etmeyen duyarsız gençler...
hatalar nerde, kimde,
bu düzen kokuşmuş artık,
aklanmaz. :(