13 Nisan 2010 Salı

Bozuluyorum...

Cidden...
Hangi bloga baksam birşey serili ortada...
Yemekler, faaliyetler, cicili bicili takılar, örgüler, boyamalar, dekorasyonlar...
Bana bir işe yaramıyorum hayatı yalandan yaşıyorum hissi verdiğinizden ne diyeyim bilmem ki...
Seviyorum sizi okumayı, hatta bayıla bayıla...
Daim olsun, maşallah hatta...
Ben de ayak kapsülümü hoplatmışım yerinden, burkmuşum diğer tabiriyle, oturuyorum işimde ayaktayken de topallayarak ayrı hava verdi ağır aksak yürüyüş...
Öte taraftan beş buçuk yaşındaki çılgın bir minik hanımefendinin yorulduğu yere han yapayım kaygısı onun kaprisleri...
Hayır bey kısmını hallettim sanıyorum "sen hot, ben hot, kim verecek bu ata ot" işe yaramadı yaramıyor tecrübe ettik, "ben iyi, herkes iyi" güzel böylesi, maraz doğmadığı müddetçe...
Fakat bu çocuğa iyi de olsan, kötü de olsan, işine gelmediği zaman şeytan ruhlu anne oluyorsun ne demekse...
Ne tumturaklı laflar ediş o öyle, biz zaten bu kadar lafı bize saysın diye besliyoruz, canımıza okusun diye...
Ben hatırlamıyorum annemin benim psikolojimle bu kadar ilgilendiğini, okurdu canıma, şimdinin bebeleri nazende belki de böyle yapan benimdir bokunda boncuk bulmuş tavırlarım...
Halbuki evdeki kötü polisimdir, her zaman disiplinli/şefkatli, korkulan taraf...
Her okul çıkışına gidişim korkuyla, beni görür görmez "çok mutsuzum anneeeee"...
Ulen neyin mutsuzluğu, sanki bana dünyanın yükünü sırtlıyor...
Yalan dolan bir sürü bahane, ee şu an ona da bunlar dünyanın yükü...
Kitaba deftere göre büyütmedim ben Rengin' i, ilk zamanlarki uyku saatleri, yemek saatleri düzenini şimdilerde daha çok oluruna bıraktım yemiyorsa bir sonraki öğünü beklemesi gerektiğini, sorumluluk onda yok öyle ben büyüdüm deyip gezmek :)
Tek derdim adam olması, yalansız, dolansız, inançlı, vicdanlı en önemlisi de mutlu olması...
Mutlu olsun ama çok mutlu ve onu mutlu edecek arkadaşları tanıdıkları...
Bir de her zaman yağmurlu olup yine de adet yerini bulsun belki yağmaz bu yıl umutlarıyla canhıraş hazırlanılan tören provalarının davul sesinden sıtkım sıyrıldı sıyrılacak...

8 yorum:

Evren dedi ki...

yok yok, bu yıl yağmur yağmayacak... ama çok soğuk olacak, ben donuyorum da :)

Unknown dedi ki...

ben de yağmamasını ümit ediyorum mamafih Rengin' in uçurtma şenliği güme gider :)

TATESAL dedi ki...

canım sen harika bir annesin ve Rengini de mükemmel yetiştiriyorsun....
Beceri sende var hemde kralından ama uğraşacak vaktin yok yoksa ne hünerler çıkar ortaya nasıl daha önce az kalsın yemek blogu oluyordun biraz daha gayret etsen hobi bloguda olursun sen ben biliyorum....
Öptüm....muck

Stil Direktoru dedi ki...

yok ama haklısın balım bebek varken zor öyle düşünme sen :) bu arada virüs var blogunda bu siteyi sil listenden canım renginim.blogspot.com adresindeki web sitesi, bilgisayarınıza zarar verebilecek veya izniniz olmadan çalışabilecek kötü amaçlı yazılım barındıran harosa2.blogspot.com sitesinden öğeler içeriyor. Kötü amaçlı yazılım içeren bir web sitesini yalnızca ziyaret etmek bile bilgisayarınıza virüs bulaşmasına yol açabilir.

Unknown dedi ki...

Tülinim sağol bitanem güzel düşüncelerin için ama ben de bu isteksizlik bu maymun iştahlılık olduktan sonra bir numara olmaz benden :)
buna da şükür :)

Edacım harosa2 yi mi listemden sileyim?

fulya dedi ki...

Çok beğendim...10 numara bir yazı... Diline bayıldım...

özii dedi ki...

bozulma hayatım bak bende varım senin gibi ama mantar gibiyim bir var bir yok :)

cem dedi ki...

çok mutsuzum mu?

çok zeki bu yeni nesil...:)