8 Nisan 2010 Perşembe

Çekemezler Bilirim...

Yemek tarifleriyle süslü bloglarda sürerken sörfümü, düştüm bir ara, dalga da hazır kaybolmuşken yattım üzerine tahtanın, verelini dedim...
Mezuniyetin ardından, eve kesin dönüş sonrası öyle dışarda gezeyim bir adam değilim, cumartesi günleri meşhur yemek dergisinden bir tatlı bir tuzlu deneme günüm...
Cumartesi semt pazarı, annenin yanına düşülür, pazar elek felek edilir, parmaklarımın boğumları morarır eve gelinceye dek, anneye tek torba taşıtmamak için...
Sonra anne onları yerleştirir, gerekli yardımlar yapılır ve tarif uygulamasına geçilir...
Sunumu oldum olası beceremem, hatta yalandan pastayı bile biri geçse de başına kesse dağıtsa diye gözünün içine bakarım...
Yapar bırakırım abi diyen bir ruh hali benimki...
Nasıl bir hevestir o yaptıktan, ilk lokmaların alındıktan sonraki benim gözlerimi pörtletip ilk tepkiyi beklemem...
Bir de çaktırmamaya çalışıp, biliyorum şahane olmuş zaten birinci belli ikinciye bakalım pozları...
Tabi mülayim düzgün efendiden bireyler olmadığımız için illaki ıyyy denilir ya da hakkıyla lezzetin tepkisi verilmez gıcıklığına...
Tabak biter kendi aralarında konuşulurken es kaza ya da neyse hadi güzel olmuş aferin duyulur ağızlardan...
Pastaya böreğe parmaklarını zor kurtaran hainler, iş yemeğe gelince neden dudak bükerler anlamam, çekemezler bilirim...

6 yorum:

fulya dedi ki...

Aaaa ayıp etmişsiniz... Tatlılarınız pek iyi olurmuşşşş da yemekeleriniz biraz formülasyonmuş... Ama yine de yemekteyizzz ya hakkınızı veremeyizzzz:)

Evren dedi ki...

:)

Yasemin dedi ki...

sen kendini biliyorsun ya boşver tepkileri
tabaklarda kırıntı bile kalmadığına göre işte :)))))
Sevgiler...

Hasret ve Saz Arkadaşları dedi ki...

ben senin sunumunu da lezzetini de çok başarılı buluyorum inan çok harika, sen kötüysen ben ölüm mü?

Anne İş'te dedi ki...

:))))) kesin canım...

o moraran parmakları severim

Anne İş'te dedi ki...

a bir de güzel değilse niye yiyor bu cancağızlar;

ihtimal;kendine haksızlık ediyorsun

ihtimal;sözsüz cebir var

İhtimal;sevgi var:)))