26 Nisan 2010 Pazartesi

Hareketin Bereketi...



94-95; o zaman tazecik gözü açılmamış yeni okullu, bilinmez şehirde, nereden denk geldi hatırlamıyorum ama hocaydım step tahtasının ardında, bir sürü kadın dizilmiş etrafta terleyip hoplayıp zıplayıp günlerde yediklerine yer açmak için kendilerinden geçiyorlar...
O zaman yoktu afilli step bench leri, yaptırmışlardı fena değildi ama dengelemezsen tahtayla beraber alaşağı oluverirdin...
Çok özlemişim, ne yalan söyleyeyim tevazu göstermeyeceğim ben iyiydim be!
Yine de hareketi, sporu, yanmayı, ağrıyı, özlemişim çok hem de...

11 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

tatlım blogunda virüs var sil bu blogu

renginim.blogspot.com adresindeki web sitesi, bilgisayarınıza zarar verebilecek veya izniniz olmadan çalışabilecek kötü amaçlı yazılım barındıran harosa2.blogspot.com sitesinden öğeler içeriyor. Kötü amaçlı yazılım içeren bir web sitesini yalnızca ziyaret etmek bile bilgisayarınıza virüs bulaşmasına yol açabilir.

Unknown dedi ki...

canım ben bunu herkese sordum kimse böyle birşeyle karşılaşmıyormuş öyle cart diye nasıl silip yenisini yapayım hep çalışmadığım yerden soru soruyorsun :)

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

bana da uyarı vermedi canım.
Ne virüsüymüş bu..
Bu arada yazı getirmişsiniz siz..

tuğçeadaş dedi ki...

bende niye çıkmadı böyle bir uyarı :/

neyse, canikom haala varmı step? Ben çok istemiştim yapmak. Bir türlü vakit bulamamıştım. İstiyorum ciddi ciddi...

Adsız dedi ki...

spor yaparken ki terli ve suratının kıpkırmızı halini blog alemi olarak hepimiz merak ediyoruz:))
Bana gelen virüs yok!

herşeyden azıcık dedi ki...

Gözümü kararttım geldim yemişim virüsü falan :))) Ne o Fundacan hocalık günlerine gerimi dönüyorsun yoksa?

Unknown dedi ki...

Dilekcim Eda diyordu ne zamandır ama bir ona bir de Funda' ya görünüyormuş anlamıyorum ki ben de işin bu tarafını :(

Tuğçecim bırakalı epey oldu şimdi yapıyorum ama step i hiç tavsiye etmem ben hocalık yaptığım zaman Ankara' ya ziyarete geldiğimde annem beni görünce delirmişti ne oldu senin bacaklarına kısalmışlar diye kaslar topladı tabi in çık in çık :)
En güzeli eski usul aerobik şimdinin platesi yani hep esneten uzatan olacak ki hareketler bacakların daha doğrusu kasların uzun uzun görünsün :)

Yok creep hiç alma merak da edilmesin :))

yine görüldü mü Fundacan ya ne sinir oluyorum bırak artık yakamı hain virüs :)
Çok özlemişim ya kızın kolundan tutup çekil kenara bana bırak demeyi bile düşündüm bir ara iyi mi :))

Stil Direktoru dedi ki...

hep çalışmadığım yerden soru soruyorsun :) buna koptum bak izah ediyorum kuzum

Pcne buradan chrome kur

http://www.googlechromeindir.com/

netde gezerken explorer değil bunu kullan virüs yeme ve süper hızlıdır chrome

bende virüs programı var yoksa sana bu uyarı çıktığı için

Uyarı: Bu siteyi ziyaret etmek, bilgisayarınıza zarar verebilir.

gelmez kaçardım bilesin :)

Blog lsiteden bu blogu sil harosa2.blogspot.com o sende ekli o yüzden sende kötü site oluyorsun ok :)

Unknown dedi ki...

Kaçmayasın bir yerlere :)
dediğiniz program indi efendim :)
blogdan zaten ilk dediğinde çıkılmıştı...
haydi bir daha çıkmasın o melanet uyarı beni kötü blog yapan uyarı :)
öpüyorum canım sağol :)

Stil Direktoru dedi ki...

Hala var chromela gir bak http://renginim.blogspot.com/ a :( yanlara eklediğin şeyler yüzünden sanırım gerek yok o zamazingolara daha önce de yazdım inan onlar sadece blogu ağırlaştırıyor sil onları da bence iyi bişi olsa ben eklerdim inan bacım mucx

Unknown dedi ki...

la havleee benim bilgisayarda nod 32 var bir de slowpcfighter var her dakika virüs kontrolü yaparım o yandaki makarna zımbırtısını da attım...
olmadı 7. kat ev oradan da kendimi atayım pencereden kurtulalım :P
bir de o senin dediğin güvenli değil uyarısı bende markafoni, limango, trendyol da her daim çıkar ben de evet der geçerim...
ülen ne harosa blogmuş bea :)
seni de amma uğraştırdım hah...