25 Nisan 2010 Pazar

Haybeye Gerçek Yaşam...










Aramazsın sormazsın ama aklının köşesindedir ya; sabah tekrarlarıyla sinir eden alarm gibi sinyalini verir oradan, tamam dersin ilgileneceğim aklımda dersin dersin de yapmazsın ya...
Çoğu zaman sevdiklerde olur, yakınlarda, büyüklere karşı; aklındadır sonra küt birşey olur, kıvran vicdan azabından...
Vefa tarafımı ailede severler, arkadaşlarda da ben severim, uzaktan ama, yoldan çıkanları seyreylerim arada, gülümserim yalpalamalarına, saçmadır anlamışsan ki hele yaşadığının adına ne koyduğunu bilmemişsindir sonra hadise ismini de cismini de bulur, suyun yolunu bulduğu gibi...
Kalan sağlar benimdir ya da ben onların, aman koy ..... gitsin derim zaten sıkça pelesenktir severim ağzımın kenarında...
Bu ara benim meydan da aklımın, yüreğimin orta yerinde, bir el atmaktı iş, sonrası klavyenin tuşlarına basmada çıkan ahenkle dans...
Koşturma, hengame, mutluluk, sevinç, kızma derken derken ben susayım kareler konuşsun...
Özlemişim hem tuşların ahenginde dansı, hem parmaklarımın ses
tonunu...

14 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Rengin hanım çok tatlı olmuş, maşallah. Valla annesi kızından kızı annesinden güzel:))
O dans pozlarına da bayıldım.
Ahlatlıbel'dir orası değil mi? Herhalde, galiba, sanırsam:)))

Unknown dedi ki...

Leylak Hanım; mis kokulu blogun mis kokulu yazanı :)
çok teşekkür ederiz efendim iltifatınız için utandırıyorsunuz :)
23 Nisan uçurtma şenliği evet Ahlatlıbel...

Adsız dedi ki...

güzel çıkmışsın.

Unknown dedi ki...

creep sağol asıl babam nasıl :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

nasıl güzel çıkmışsınız öyle
baba da çok iyi görünüyor
maşallah
genç kız oldu bu ya :))

Adsız dedi ki...

babanın ilk defa yüzünde tebessümünü gördüm. Kırmızı eşofmandan olsa gerek.
Bu arada limonata'da çok iyi çıkmış, kızın hakkını yemeyelim.

TATESAL dedi ki...

Uffff yerim ben o şeker rengini,maşallah....Etkinlikler 23 nisan için değil mi?
Aman babacığını böyle açık havada sizlerle mutlu görmek ne güzel,rabbim çokkk daha iyi etsin...
Sana diyecek yok zaten fıstık fıstık...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok şeker bir kız, Allah uzun ömürler versin :)
Sevgilerimle...



www.hayatizlerim.com

beenmaya dedi ki...

23 nisan güzellerine bakın siz hele ama en güzel Rengin hanım olmuş kıskanmayın lütfen :))

Anne İş'te dedi ki...

Funda'cım;daha çok ,daha çok dedim....Maşallah dedim durup durup..Şahane..Hep kalın böyle inşallah.

Rengin ne kadar büyümüş...Saçlar,edası..maşallah kuzuma.

Hasret ve Saz Arkadaşları dedi ki...

Mutlu gördüm seni çok sevindim. Rengin kuzum çok tatlı olmuş yüce mevlam tahtınıda bahtınıda güzel yazsın

Ayrıca baban 41 kere maşallah çok iyi görünüyor çok sevindim allah başınızdan eksik etmesin

sevgiler

Unknown dedi ki...

Tülinim evet 23 Nisan uçurtma şenlikleri tabi bu yazının ve benim mutluluğumun tek sebebi babamın yüzündeki sağlıklı ve gülümseyen ifadesi :)

Özlem çok teşekkür ederim bütün çocukların inşallah :)
Sevgilerimle :)

Mayam hiç olur mu öyle şey kıskanmak ona mahsus zaten :))

Dijlem Allah razı olsun canım çok şükür karanlıklar aydınlığa döndü çok şükür çoook :)
Sevgilerimle canım benim :)

Hasretcim sağol bitanem bütün çocukların şansı bahtı açık olsun yüzleri hep gülsün hastalar da şifayla inşallah :)

ENERJİ dedi ki...

Resimler harika:)Saçlarda:))Sevgiler:))

Nur Deniz Ünal dedi ki...

harika dakikalar yasanmıs belli rengin kızınızda cok guzel maasallah)))