18 Nisan 2010 Pazar

Kardeş...

Hastanede sonuç göstermek için cumartesi sabah randevu verildiğinde, hep beraber gidilip Rengin le sıra bekleyince yanımızda da ton ton orta yaşın üzeri (yaşlı sözünü sevemedim) bir karı koca...
Çocuğun ya çişi gelir, ya su ister geleneğini bozmadık, su getirmeye üst kata çıktım, Rengin o tontonlarla kaldı, geldiğimde bizim Bey le nerede çalışıyoruz, anneanne kaç yaşına kadar baktı, neden kardeşi olmuyor, buna istinaden ettiği duayı ve diğer bütün ayrıntıları dökülmüş, hangi ara yaptın anlamadım ki?
İkisinin de yüzünde bir gülümseme, Rengin' e duaların kabul olsun yavrum diye uğurladılar bizi...
Aynı gün anaokulunda gösteri sonrası, Ankara' nın kırına bayırına gidip hava alalım uçurtma uçuralım dediğimiz bir öğleden sonrasında, tesadüf okuldan arkadaşıyla aralarında geçen diyalog...
Hayırdır evren bana bir mesaj yolluyor ben mi anlamıyorum...
Anlıyorum da belki yaş baş deyip kalsın anacığım kalsın deyip bir yandan da aman erken olaymış en az üç tane de yapardımdan da geri durmuyorum...
-Rengin biliyor musun kardeşim olacak :)
-Benim kardeşim yok yapayalnızım ben :(
-Üzülme arada sırada sana da veririm bakarsın...

10 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ee mesaj çooooktan gelmiş Fundacım...

Adsız dedi ki...

ahh canımm.. kardeşi olsun istiyor demek.. yaradan çocukların dualarını kabul edermiş. eğer kardeşim olsun diye dua da ediyosa kaçarın yok gibi :))) şaka bi yana bence de olsun bi kardeşi.. ne güzel ablalık yapar..

Adsız dedi ki...

ee yaşın genç. yaparsınız bir erkek çocuk. Ne güzel olur senin için:)
Dertli başına bir dert daha!

oytunla hayat dedi ki...

son diyalog fena olmuş gerçekten :) hadi gelsin bir miniş daha, olmaz mı ;)
öpüldünüz canım...

Unknown dedi ki...

SİLENA geldi de alacak ben kaytarıyorum :)

SevGi'nin G'si bir konuşsan için acır o kadar duygu yüklü kendisi bu konuda :)

creep nerede genç 36 yaşında doğur o sıkıntıya yeniden gir...
gerçi iki çocuklu olarak tavsiye etmen de normal :)

oytunla hayat canım istiyor bir yanım ama .... :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bence de olsa süper olur tabi
herşeyin hayırlısı
senin EKE, yapmış yine yapacağını :))

Adsız dedi ki...

sende o potansiyel var.
bence düşün. 36 yaş ne ki?
:))
birde çokk rahat yorum atabiliyorum, virüs felan yok.

Yasemin dedi ki...

kardeş olmalı bence de
tabi en iyisini sen bilirsin
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Aynurum Eke ki ne eke ama görsen kou kardeş olunca tam küçük Emrah gibi oluyor kaşları hali tavrı :)

creep nasipse olur aslında neden olmasın ki :)

Yasemin ben çok istiyorum da şartlar namüsait sevgiler :)

Ful yaprakları dedi ki...

neden olmasın ;))