8 Nisan 2010 Perşembe

Romantik Yağmur Tıpırtıları...

Şu yansıma sözcüklerini hep komik bulmuşumdur yağmurun tıpırtısı, suyun şırıltısı kapı tıklaması, ağız şıpırdaması...
Seneler evvel hatırı sayılır bir spor branşının federasyonunda çalışırken, sonradan ağabey diye hitap ettiğimiz çok sevdiğimiz bir genel sekreteri vardı ki hala da çalışır kulakları çınlasın...
Yağmur yağdığı vakit alırmış eşini, atlarlarmış arabalarına iki aşık, bir yerde durup motoru durdurur, yağmurun cama vuruş seslerini dinlerlermiş, en büyük huzur derdi...
Ondan aklımda, ne zaman arabada yağmur yağsa, cama vuran yağmur sesiyle hep o aklıma gelir...
Şimdi müstakbel yerimde alüminyum tepemde, bu sefer yağmurun tıpırtıları daha bir güzel geliyor, arada yer yer aksa da...
Tıp tıp akarken dalıp gidiyor akıl, şiddetiyle savrulup yavaşlamasıyla dinginleşiyor...
En sevdiğim hava puslusundan, yağmurlu, serin, kurdun puslu havayı sevmesi misali...
İçimin açıldığı, haberlerin sevindiriciliği, ruhun oturduğu, hayatın benden umulmayacak dinginlikte yürümesi...
Bu hali de çok sevdim ismin yalın hali gibi, hayat da bu ara yalın...
Oturunca anlar insan, ne kadar yorulmuş olduğunu...
Güzelmiş böylesi keyifli, yorgunluktan arınmış, hamamdan çıkmış, gazoz elimde, gözlerim buğulu buğulu derken tam koluma pıt diye yağmur damlası geldi :)
Yağmur da hızlandı tepemde tıp tıp tıp...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

gündüzün de geceye benzemeye başladı, biliyormuusn?

Unknown dedi ki...

cidden mi?

Adsız dedi ki...

evet, etkileyici, sürükleyici. şiir gibi yazmışsın.

herşeyden azıcık dedi ki...

Hamamdan çıktım gazoz elimde o da güzel:)) Benimde en iyi olduğum havadır puslu puslu, serince, tıp tıp...:)))

Hande dedi ki...

funda yaa bana bir el ver bende böyle su gibi yazılar yazayım

TATESAL dedi ki...

Fundacım mutluluk yağmurları altında şemsiyesiz kalman dileğiyle,öpüyorum çok çokkkk...

GÜL dedi ki...

yazılarınıza bayıldım etkileyici su gibi....sevgiler
http://gulsahsimsek.blogspot.com/

sufi dedi ki...

Hamamdan çıkınca gelip ruhuna çöreklenen mutluluk, yayılsın tüm zamanlarına dilerim.

MAVİ TUTKU dedi ki...

:) Bende çok severim yağmur yağarken deniz kıyısına arabayı park edip güzel bir manzarada yağmur tıpırtısını.:)

Unknown dedi ki...

Fundacan hani o gazoz elinde İstanbul' u fethetmiş gibisindir ya mağrur kirlerinden arınmış :)
o hal işte budur denen hal :)
bu puslu havada ne keramet var ki acaba bilemedim ben :)

SenBenCem aman estağfurullah ne yaptın benim iki yalandan karalamama ama beğendiysen ne mutlu bana... :)

Tülinim sen de kal :)

Gül hoşgeldin teşekkür ederim beğendiğine :)

Sufim ne güzel bir dilek :) sağolasın...

Onuncu Köyün Adamı işte o tıpırtılardır beni benden alan :)