20 Nisan 2010 Salı

Türk Malı Ho...

Sonundaki Ho' yu söylemediği zaman Rengin' in arkadaşları anlamıyorlarmış diziyi kastettiğini...
İlk defa izledim malum Ezel' le çakışıyordu...
Uzun zamandan sonra ilk kez bu kadar çınlattım evi, saçma tamam ama çok güldüm iyi geldi...
Bir de benim kahkaha da bir hasar var içimde patlamış hoparlör var 'p'ler patlıyor...
Dün babamı doktora götürdüm yutmasında sıkıntı var ağrıları var diye...
Sanırım başta babam sonra biz, nasıl bir tedaviden çıkmışız tam ayırdımında değiliz...
Orası yangın yeri diyor doktor, "hııı" diyoruz anlıyoruz' u anlatmak için, bilmiş bilmiş...
Dün de gittik, radyoterapi tedavisinin birtakım hediyeleri olurmuş hastaya...
O hediyeler zaman içinde hafiflese de tamamen silinmezmiş...
Tabi babamın beyin o "tamamen silinmez" kısmını aldı, baştacı etti...
Ne kadar baba hafifleyecek, cancağızım, kuzum, yavrum desek de o da bana "hıı" diyor anlıyorum' u anlatmak için bilmiş bilmiş...
Seviyorum seni huysuzum :)
Dün dumur denizlerinde yüzdüren, olmayan tüylerimizi ayağa diken birşey öğrendik ki; babam meğersem % 5 kurtulma şansıyla tedaviye girmiş...
Preh preh, öldürmeyen Allah öldürmez, şifasını verecekmiş ki karşımıza çıkan doktorlarımızı vesile etmiş...
Ne diyeyim Allahım bütün hastalara hayırlı şifalar ver...
Bugün hava ne güzel değil mi :)
Daha sırada geçtiğimiz cumartesi Rengin' in anaokulu gösterisinin malumatı ve fotoğrafları var bilahare inşallah...

12 yorum:

Leah dedi ki...

Ben Ezel'i izlemeyi bıraktım valla Türk Malı izliyorum en azından germiyo ve cidden komik yani. Oyunculuklar şahane. Espriler on numara olmasa da izletir bu dizi diye düşünmekteyim.
Bütün hastalara şifa versin Allah, baban da en kısa sürede eski sıhhatine kavuşur umarım.

öykü dedi ki...

dızı cok ozel degıl
ama ben de ızlıyorum her pzt
severek ve cok guluyorum:)

funda dedi ki...

Ezel gerim gerim geriyor beni antin kuntin işler oluyor yok intikam yok öç alma suyunu çıkardılar gibi işler ciddi sanıyorsun sonra bakmışsın herkesin haberi var düzenmiş:)
dediğin gibi süper olmasa da kasılmadan gevşiyor insan :)
inşallah Leah bütün hastalar şifa bulsunlar...

Öykü kızı :) evet çok özel değil ama gülünesi sevilesi :)
öperim :)

sufi dedi ki...

Ezeltesiyi bekler olduk ama oyun ve oyalanma için işte. Babanın son durumuna sevindim, erenler tüm hastanelerde çile çekenlere yardımcı olsun güzelim, sevgilerimle.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

bana hiç cazip gelmemişti ama bir daha şans vereyim bakalım T.M ye.

GÜL dedi ki...

dizi çok güzel....allah bütün hastalara şifa versin.geçmiş olsun....

gereksiz adam dedi ki...

ne kadan, güzel ne kadan mikemmel bir dizi..:))

yav ben de her şeye rağmen türk malı dizisini çok seviyorum. Ezel' i salla..

babanın durumu iyi yani, düzeldi tamamen küçük hasarların dışında sanırım ya da umarım...

Yasemin dedi ki...

tabi olacak o kadar ağrı, kolay mı
tez zamanda onlar da geçer inşallah

bu arada, o bahsettiğin dizi çok abartılı bence, yani sırf espri olsun diye o kadar boğulmamalı seyirci (toplam 10 dk.falan izledim)
üstüne üstlük ismi de Türk Malı
sanki böyle miyiz millet olarak
bu da abartılı ve boğucu bence

Sevgiler...

Anne İş'te dedi ki...

Umut;en çok yakışandır insana;geçecek inşallah...

Türk malı tekrarı izliyorum ben de ve kopuyorum.Kaba,saba ama ne yapayım gülüyorum:)))

tatesal dedi ki...

Ayrıca babana acil şifalar diliyorum,mutlaka iyileşecek üzülme...

tatesal dedi ki...

Canım ya müthiş bir komedi,yüzyılın komedisi...Ki ben pek izlemezdim bu tarz şeyleri ama Binnur KAYA muhteşem...
Bunu yayınladım defalarca izledim...http://tatesal.blogspot.com/search?updated-max=2010-04-15T09%3A47%3A00%2B03%3A00&max-results=7

zımba teli dedi ki...

Babanın iyiye doğru gitmesine çok sevindim :)Allah herkesin şifasını versin. Bu arada güzel kızının 23 Nisan gösteri fotoğraflarına bayıldım :))