10 Mayıs 2010 Pazartesi

Süzme...

Şu ezberbozan caanım hayatın kazık sorulu sınav soruları, öğretmenin ben verdim onları demesine rağmen hep bilinmeyen yerden çıkar ya...

Sınavları kadar yaşattıkları da öyle o caanım hayatın; bilirsin belki beş hamle sonrasını histir, ileriyi görmektir neyse adı belki de bildiğindir, kitabını yazdığın, ciğerini okuduğun, bir sürü varyasyon...

Aslolan lafı dolandırmak değil elbet yeterince dolaşık açıldı - bu arada anneannem örgü örerken ipi dolaşırsa onu üşenmeden açarsan eğer kayınvalidenle geçinmeye gönlün var sabırlısın der hep dolaşık deyince çağrışım yaptı- bilirsin karşındakini, olayını, yaptıklarını fakat bir kalırsın neden ki; ne tavrın değişir, ne sözlerin, ne mesafen...

Koyar gibi olduğunda da bir bakarsın unutmuşsun, kaldığın yerden devam...

Demek bünyenin unutma mekanizması adı altında salak affediciliği vuku buluyor...

Bir bakıma iyi; sırtında onun kamburu, kırıklığın, küslüğün ağırlığından yırtıyorsun fakat madalyonu çevir bak ne yazıyor üzerinde "salak" hem de en süzmesinden...

6 yorum:

herşeyden azıcık dedi ki...

Süzmeliği ben artık bilerek yapıyorum:)) Hemde en hasından süzmeyim hayatımda o kadar stres merkezi varki artık herşeyi duymak, duyupta üstüne gitmektense hiç umrumda değilmiş gibi yapıyorum belki ilk duyduğum azıcık (ucundan ama:) burulabilirim ama yüzüme bakan anlamaz (bu kadarmı taş olur insan yahu:) Aslında şu anda ki saat 24:08 itibariyle en az 4-5 kişiyi hunhanca ve canice katledesim var:))))

aysencifci dedi ki...

Funda'cım güzel söylüyorsun, affedicilik, sırtında kamburu taşımadan unutmak güzel şeyler ama karşındaki buna güvenerek seni hep kırıyorsa o çok acı verici oluyor. En kötüsüde bunu senin "canım" dediklerin yapıyor. Senin için fazla kıymeti olmayan sana "yamuk" yaptı mı onu hayatından silmek kolay ama senin "canın" senin canını yaktı mı affettiğini zannetsende o acı yüreğinde bir yerde bekliyor ve zaman zaman su yüzüne çıkıyor. İşte o çok kötü oluyor. Sen hala "canını" üzmemek için ona gülümserken için sızlıyor..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

dolaşık iple ilgili annem de hep öyle der :))
de adımlar da büyükler tarafından gelmeli bence
unutma işi aslında iyi
hiç olmazsa kafanın içi gereksiz konu ve konuşmalarla dolmamış olur
boşver

TATESAL dedi ki...

Offf be gülüm hayat 5 bilinmeyenli denklem çöz çöz bitmez ...20 senedir sonuca varamadım maalesef...
Eskileri değerlendirme yarışması için oyunu bekliyorum canım http://beyazsepet.blogspot.com/ dan.teşekkürler...

Anne İş'te dedi ki...

DAHA 15 GÜN ÖNCE SALYA SÜMÜK AĞLAMIŞTIM SEVDİĞİME;BEN BU SINAVLARI GEÇMİŞTİM..ŞİMDİ YENİDEN VERMEK İSTEMİYORUM DİYE!!SONRA NE Mİ OLDU;KOYVERDİM GİTTİ..VE GARİP BİR ŞEKİLDİ ÇÖZÜLDÜ DÜĞÜMLER...BEN ARTIK KOCA KOCA CÜMLELER KURMAMAYA ÇALIŞIYORUM CANIM.ÖFKEYİ MİKRO İYİNİYETİ YANİ SÜZMELİĞİ MAKRO YAŞIYORUM,YAŞAMAYA ÇALIŞIYORUM..İYİ GELDİ..VALLAHİ KENDİ DUYGULARIMIZI BU KADAR CİDDİYE ALMAYALIM DİYORUM..SÜZME OLALIM YA BİLDİĞİM SÜZME:))

SENİ KOCAMAN PÜYORUM..

NOT;ÖBÜR FUNDAYA SÖYLE ADRES YOLLAMADI BANA.SAPIKLIK YAPMAYACAĞIM YAHU ALTI ÜSTÜ PEÇETE YOLLAYACAĞIM:))

Unknown dedi ki...

Fundacan sen de benim gibisin demek ki yaknız son cümleler ürküttü bak hunharca filan :)))


Ayşencim hep tolere eden taraf sen oluyorsun bu böyle devam ediyor sonra bir patlama yaşayınca da aaaa ne varmış ki bunda denip çıkılıyor ben de buna şaşıyorum :)

Aynurcan :) haklısın...

Tülinim 12. sıradaki Tülinim verdim oyumu gitti bile :)

Dijlem bayıldım tanımına
"Öfke mikro, süzme makro"
Olay bitmiş zaten :)
Bu arada peçete tamamen benim eşekliğim de olabilir sen söyleyince aradım mı bilmiyorum ama okur okumaz aradım Funda' yı söyledim gönderirim peçeteyle dedi...
Bu arada soğuk ter başladı Dijlem ya :(