28 Ağustos 2010 Cumartesi

Konsantre Kitap...



Daha konsantreymiş eski zamanın kitapları...

Daha bir kokusu mayhoş, keskin, iç gıcıklatıcı, sayfalarımı çevir hemen oku beni dedirten...

Babaannemin vitrinindeki kitaplarını hatırlatan okurken, Stephen King , Barbara Cartland, Agatha Cristineli niceleri daha...

Sarımsı renkleriyle, dibinden koptu kopacak yapraklarıyla...

Şimdi bunu okurken 87 baskısında, o ağdalaşmış mayhoş kokusunu çekerken ciğerlerime, bir yandan o kitaplara gidip, bir yandan sarı yapraklarına burnumu içine soksam çıkmasam hatta, bitmesin bu kitap dedirten, sayfalarını bebeğimin altını açarkenki narinliğimle çevirdiğim, ha yıllanmış şarabı açmışım içmişim, ha bunun içindekileri çekmişim içime ne farkı var ki...

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Daha bir kokusu mayhoş... ne güzel ifade etmişsin ruhu güzelim, sanal ortamlar yüzünden az okur olduk ama :(

. dedi ki...

Fundacım bir ses ver.Herşey yolunda mı?
umarım iyisindir..

tarih84 dedi ki...

eski kitap tiryakisi tek ben değilmişim, gerçekten eski kitapların eldeki anlamını hisseden başkalarının da olması güzel..bu tılsım keşke tüm kitap severleri sarsa da geçmişin sağlam yapıtları tekrardan hak ettiği değeri görebilse.

TATESAL dedi ki...

Ah Fundacım canım benim aldım acı haberi başın sağolsun,çok üzüldüm ,Allah gani gani rahmet eylesin....mekanı cennet olsun Behçet Amcamızın....Yanında olmak isterdim ,lütfen sabırlı ol canım,sevgiler...