10 Eylül 2010 Cuma

İçimdeki Fundaların birinin bir elinde dua kitabı bir elinde Allah diye çektiği tesbihi var...
Sürekli dua eden "babamın kabrini genişlet Yarabbim nurlarla doldur orayı mekanını cennet et" diyen Funda...
Hatta sorgusunda ben de mi olsaydım kuzuma yardım edebilir miydim hiç istemezdi ki oraya gitmeyi iyileşecekti daha diyen...
Bir tanesi ağlayamıyor bile kaskatı arada kilitleniyor elleri ayakları katılaşıyor kendi kendine gevşiyor sakinleştiriciye sonuna kadar hayır diyerek acısını yaşıyor isyan edemez haşa Allah verdi Allah aldı diye...
Sonra bir diğeri hep şükrediyor yine de çekmedi fazla diyor mübarek günde öğrenmiştik hastalığını geçen sene kadir gecesinde bu sene de yine kadir gecesinde gittiğine inanıp yüreğini bir damla gözyaşıyla ferahlatan...
Bir hadiste ne diyor ramazanın son on günü içinde tek günlerde arayınız Kadir gecesini...
Babam da o son on gün içinde bir tek gündeydi gittiğinde...
Birinin içi hınç dolu babamı bu kadar üzenleri sürekli Allah' a havale ediyor...
Yine de çok ciğer yakıyormuş öyle böyle değil, bıçaklar deşmiş de o bıcak kesiği olmuş her yanım kanamadan acısı durmadan...
Düşündükçe aklı baştan alan durummuş resimlere bakamadan kıyafetleri durmasın sizi de onu da sıkıştırır diyenlere denmiyor ki daha dolabın kapağını açmaya yürek yetmiyor ki terliklerini giyiyorum ayağımdalar onun gibi yürürken yere sürterek çıkan seste can babamı arayarak...
Hala hastanede diyor bir aklım da çıkartacağız zamanı gelince...
Hala pelte vücut akıl kimi gönderdik kimi gömdük...
Mezar yerini seçmek de o geçici mermere adını yazmak da nasip oldu bana içim dağlanarak...
Neler geçiyor içimden yazılası can babam uğruna ölürüm kuzum babam diye haykırarak ama gözyaşlarımın perdelediği gözüm titreyen elelrim izin vermiyor ki içimi boşaltmazsam da fena...
Kimselere yaşatmasın Allah sözüm meclisten "içeri" çok ağır acıymış kocaman bir çukur düştüğüm şimdi çıkması hayli zor olacak...
Her geçen gün kalbin üzerindeki taş kocamanlaşırken boğazdaki düğüm daha da bir körleniyor...
Hey gidi aslan Behçet' im canımın canı yakışıklım çok fena bıraktın bizi...
Kaldık mı şimdi dımdızlak ortada...?

18 yorum:

. dedi ki...

Fundacım...
Diyecek bir şey bulamam bu durumlarda.Yanımda olsan boynuna sarılır ben de ağlardım.İçimi sızlattın.
Allah sabır versin sizlere.

Leylak Dalı dedi ki...

Ah Fundacığım, çok zor iyi bilirim ama zaman herşeyin ilacı oluyor. Allah yavrunu esirgesin. Dayanma gücün tükendikçe ona sarılıp enerjini tazele. Sabırlar diliyor ve kendine mukayyet ol diyorum...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sözcükler tükendi...
Allahtan geride kalanlara sabır diliyorum.

Zeugma dedi ki...

Kelimelerim tükendi..
Başın sağolsun...

Nurlar içinde yatsın...

Eylm-Sdnz dedi ki...

Canım başınız sağolsun;mekanı cennet olsun..allah sizlere sabırlar versin zor çok zor..boğazım düğüm düğüm fundam..

Adsız dedi ki...

rabbim yardım etsin, sabır versin sizlere.. çok acı bişey. sözlerin, avuntuların bittiği yer işte burası. aynı acıyı yaşadım ben de 2 sene olacak neredeyse. o taş her geçen gün ağırlaşıyor gerçekten de. mekanı cennet olsun...

Adsız dedi ki...

başınız sağolsun..Allah rahmet eylesin :((

aysencifci dedi ki...

AHHHHHH Funda!! İnanamadım! Mekanı cennet olsun, nurlarda yatsın babacın... Ne dense boş Funda'm böyle zamanlarda.. Allah verdi Allah aldı, birgün kavuşacağız onlara. O güne dek bize öğrettikleri gibi dürüst yaşayarak, evlatlarımızı doğru insanlar olarak yetiştirerek onları yaşatacağız.. Başınız sağolsun...

Belkıs dedi ki...

:(((

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Fundacım..
BAşınız sağolsun canım.
İnan çok üzüldüm.Allah sabır versin hepinize.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Allah tüm dualarını kabul etsin Fundacım
babana rahmet, sizlere sabır versin

GeCe dedi ki...

canım ya yeni görüyorum yazını öncelikle şok olduğuöu belirtmeliyim en son hatırladığım iyiye gidiyordu hani,

allahın takdirine sual olmaz elbet ama mübarek günlerde olması yine de çok güzel, sonuçta hepimiz eninde sonunda yaşayacağız bu durumu.

Kur'an'da yazar ki öldükten sonra ne kadar kaldınız dünyada diye sorulunca bir saniye belki daha az diyecekmişiz. Bu söz benim ölüme karşı güçlü olmamı sağlıyor. Çünkü Düşünüyorum ve inanıyorum ki, bu zaman geçtikten sonra sevdiklerimizle sonsuzluk kadar uzun sürede beraber olacağız.

Sana sabır, babana rahmet diliyorum

Yasemin dedi ki...

Yavru Kartalın Pençeleri / Aynur yayınlamıştı ve ordan öğrendik
sözün bittiği an gerçekten :(
söylenecek tek laf var
Allah rahmet eylesin ve sevenlerine sabır versin

şahika dedi ki...

Funda ablacım, çok üzüldüm ben de, mekanı cennet olur inşallah.. :((

Rahmet ve mağfiret diliyorum onun için bol bol..

herşeyden azıcık dedi ki...

Valla inanamadım :(( Şakamı acaba diye 2 defa okudum ben her akşam dua ediyorum biran evvel iyileşsin diye bu nasıl oldu hatta internete girmiyordum ne zamandır çıkmıştır hastaneden diye düşünüyordum.Allah gani gani rahmet eğlesin sizlere sabır versin mekanı cennet olsun inşallah:(((

Elçin dedi ki...

Bilmiyordummm, inanamadım, tedavi oluyordu babanız...
Çok üzügünüm, Allah sabırların en büyüğünü versin.
Nur içinde yatsın, mekanı cennet olsun, okuduğunuz dualar ulaşsın birer birer....

Ful yaprakları dedi ki...

Funda'cım,
ölüme ne denir ki?
başın sağolsun, Allah sabır versin, geride kalanlar seninle birlikte uzun bir ömür geçirsin..
yeter mi bu sözler?
hayır...
ne kokuyu geri getirir ne gülüşü.
babaannemi kaybettiğimde ölümün ne olduğunu anlamıştım.
Allah size sabırlar versin,
seni görüyor ve duyuyor babacığın,
emin ol,
güçlü ol canım...

Kürksever dedi ki...

Allah rahmet eylesin, size de sabırlar versin. Ben de babamı birkaç yıl önce kaybettim. Alışmak zor...