16 Eylül 2010 Perşembe

Kuzum sana yazmak sen okumasan da belki beni mi rahatlatıyor bilemedim ama ne bileyim...
Az önce iş yerinde küçük defterime yazdığını okuyunca dağıldım yine...
" Canımdan çok sevdiğim kızım RENGİN
bana doğum günümde verebileceğin en güzel hediye kocaman sarılıp yanaklarımdan öpmek olacaktır."
Hani ben Rengin' i senin doğum gününe hediye olsun diye sezeryanı o tarihe almıştım ya halt etmişim ne halt yiyeceğim şimdi altı gün sonra doğum gününüz...
Bir de dışarda uyaran mı çok ne...
Bugün serviste hüzünlü parça çalınca tutamadım kendimi kestirdim müziği...
Henüz müzik kısmını sokamadım hayata ya da senin resimleri tek dinlediğim müzik telefonumda zil sesi "Gamzedeyim Deva Bulmam"...
Can babam hep sabır diliyorum ama çok dua gönderiyoruz hatta yeni olayımdan da haberin vardır ferahlıyorsundur eminim...
Seni çok seviyorum sonrasında şükrediyorum ki sana okyanusun bir damlası kadar da olsa sana evlatlık yapabilmiş miyimdir diye...
İşte böyle babacım şu doğum gününü atlatırsak inşallah...
Bu arada Rengin okula gidemiyor yanımda iş yerinde öğretmen işini halledemedim daha aman halledemezsem de var bunda da bir hayır deyip devam ne yapayım...
Sen huzur içinde ol da babam başka sıkıntım olmasın...
Mekanın cennet olsun kuzum babam...

10 yorum:

TATESAL dedi ki...

Ah o şarkılar ah...daha bir yıl içini acıtacak hatta yırtarak geçecek....
sabır canım sabır....

Eylm-Sdnz dedi ki...

Canım benim mekanı cennet olsun huzur içinde yatsın...allah size sabırlar versin fundacım..

ELİF dedi ki...

Fundacığım okuduklarım doğru mu? inan çok şaşırdım, nicedir bloglara bakamıyordum doğru dürüst, çok çok üzüldüm, allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.diyecek birşey bulamıyorum:((
Allah hepinize sabır versin..

Deniz dedi ki...

Doğru mu:((((( Kaçırmışım:(
Başın saolsun:(

Adsız dedi ki...

bende babamı 9 yıl önce kaybettim ama inan hala aynı acıyla yanıyor yüreğim ilk başlarda doğum dününü kutlayamamak koyuyor insana ama ondan kötüsü seneler geçtikçe yokluğunu yıllara eklemek,ekledikçe acının hafiflemesi gerekirken açtığı boşluklar dahada kanatıyor insanı ve gün geçtikçe yokluğu daha çok koyuyor şimdi doğum günü ama sonra öldüğü günü anımsamak yıkıyor insanı..iyi biliyorum insanın hayatı kayboluyor birden o yüzden Allah sabır versin ..engüzel teselli dua ..mekanı cennet olsun :(

Belkıs dedi ki...

off yaaa, girip çıkıp okuyorum, yazacak birşey bulamıyorum, boğazımda bir yumru yutkunmakta güçlük çekiyorum :(((

aysencifci dedi ki...

Funda'm ben hala onun sevdiği şarkıları dinleyemem! Dua et bol bol canım ki ediyorsun zaten. Geçecek bu yakıcı acı ama yerine hiç azalmayan bir boşluk oturacak. Mekanı cennet olsun, melekler yanında olsun, tüm dualar onun için... Size de sabır diliyorum.

Adsız dedi ki...

huzur içinde yatsın, yaradan sevdiklerine sabır versin..

tugbatugba dedi ki...

RABBİM rAHMETLER ELESİN...

Zehra Fındıklı dedi ki...

Amin amin...