13 Eylül 2010 Pazartesi

Yakışıklım az önce yanındaydım öyle istermiş ya gidenler bir kitapta okumuştum derlermiş ki evlatlarım gelsinler bana okusunlar benimle konuşsunlar diyordu ben de geldim sana zaten o kadar çok okuyorum ki babam, orada da okudum seninle sohbet ettim sevdim seni ağladım ama sen bana bakma arada ağlamam lazım ki sonra daha beter oluyorum az ağladım zaten çok metanetliyim filan görünüyorum da yalandan babam kilitlenip kaldığımdan o...
Sen de beni inşallah nurlu mekanından dinlemişsindir cennet bahçelerini seyrediyorsundur can babam...
Çok özlüyorum ben kuzum seni ilerledikçe boka sarıyormuş...
Fotoğraflarına bakamıyorum daha öyle ufaktan bakıyorum tuhaf oluyorum...
Zaten pelte gibi hayat da etraf da belki de benim beynim o pelte olan...
Rengin yarın okula başlayacak biliyor musun gerçi o bile gözümde değil babam be...
Hayat devam işte ne kadar yalanmış hayat daaaa herşey de...
Hani Allah kullarına kaldıramayacakları sıkıntıları vermezmiş ya demek ki bunu kaldıracakmışız belki de kaldırıyoruz da bize şimdi ağır geldi...
Bak gideli 13 gün oldu bile...
Evde otururken ki daha senin evden çıkamadım milleti susturuyorum haydi diyorum babama bir fatiha okuyalım ferahlıyoruz kendi çapımızda...
İnşallah babam okuduklarımız da seni ferahlatıyordur...
Amcam demişti ki kanserli hastaları Allah şehit mertebesine yaklaştırırmış çok çektikleri için sen de öylesindir inşallah babacım tamam o mertebede olma da ferah ferah yat kabrin nurlarla dolsun...
Bak şimdi ben sana bunları yazıyorum ya kime yazıyorum yine devreleri kopartacak gibi oluyor ama hayır ne sakinleştirici ne başka birşey acı yaşanmalı ki aklı başında ki ne kadar aklımız başımızda o da meçhul ya neyse işte...
Hani amel defteri üç şeyden kapanmazmış gidene...
O üçünden biri de hayırlı evlatların hayırlı işler yapmaları analarına babalarına sürekli dua göndermeleriymiş ben okudukça senin de ferahladığına inanıyorum babam...
Seni çok özlüyorum be can babam yakışıklı babam...
Ha bu arada kuzunun üçüncü dişi çıktı babam ne yaygara kopardı bilsen neyse diş perisi para bırakmış da yaygaracılığı bıraktı sanırsın etinden et koptu...
O da sana Mehmet dedesine okuyor sürekli hatta sıpa hesap suruyor bizden neden Mehmet dedeme okumuyorsunuz hep Behçet dedeme diye...
İşte böyle babam...
İnşallah sana evlatlık vazifemi az da olsa yerine getirebilmişimdir babam...
Bu arada seni protokol mezarına yatırdım yerin bir güzel ki açıklık misler gibi içi de misler gibidir inşallah babaaam...
Biraz daha devam edersem yine tozutacağım babam iyisi mi ben bitireyim...
Hep aklımda ruhumda kalbimdesin can babam aslan babam...

8 yorum:

sufi dedi ki...

Yalan dünyadan göçüp gidenlerle konuşabilseydi kalanlar "ne hırs ne öfke, ne saltanat, ne seçilmek başa geçmek azmi,mal yığma sevgisi kalırdı" belki de geriye.
Sevgilerimle.

TATESAL dedi ki...

FUNDACIM ÇOK ZOR BE....ALLAH SABIRLAR VERSİN,ANCAK YAŞAYAN ANLAR SENİ...MEKANI CENNET OLSUN ...HAYAT DEVAM EDİYOR BİR ŞEKİLDE AMA ŞUAN İNANKİ OLAN ANNENE OLDU...HAYATTAYKEN KAVGA GÜRÜLTÜ İLE GEÇİYOR EŞLERİN HALİ AMA BİRİ ÖLÜMCE DİĞERİ MAHVOLUYOR HELEDE GERİDE KALAN KADINSA...ANNENİZE ÇOK İYİ BAKIN CANIM ARKADAŞIM...SEVGİLER GÜÇLÜ KADINA...

SenaBera dedi ki...

Çok üzüldüm, Allah rahmet eylesin, mekanı cennet, kabri cennet bahçesi olsun inşAllah, sizlere de bolca sabırlar diliyorum..

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Fundacım seni o kadar iyi anlıyorum ki.Allah sabır versin sana ve ailene.Yazarak rahatlıyorsun arkadaşım.Yaz sen, içinde ne varsa yaz.Zaman herşeyin ilacı demişelr ya doğru demişler.Zamanla çektiğin acı azalacak, ama özlem hiç bitmeyecek.

beenmaya dedi ki...

önce aydan atlayan kedi, sonra nehir bebek sonra da senden aldım bu kötü, kara haberleri...

ne demeli ki şimdi söze dökerek ne demeli...

ben sustum ve yüreğimi gönderdim yanına o söylesin sana içinden geçenleri...

Yasemin dedi ki...

insanın kendini en rahat hissettiği yer oluyor sonraları burası
mezarı başında okunan her duanın ona daha çabuk ve daha iyi ulaştığını düşünüp rahatlıyor insan
ilk bayramımı bende annemsiz geçirmiştim bilirim çöreklenen acısını
rahmet diliyorum
sabırlar diliyorum

Sermin dedi ki...

ah canım benim... gerçekten de yeri çok ama çok güzel. dediğin gibi inşallah içi de güzeldir. Allah mekanını genişletsin. öpüyorum.

aysencifci dedi ki...

Funda'm zaman herşeyin ilacı. Buna inan, gün gelecek onun resimleri benimki gibi masanın karşısında duracak ve sen zaman zaman ona bakmadan gününü geçirdiğini fark edip çok üzüleceksin. Bazen rüyanda görüp, kokusunu duyup kalktığında salya sümük ağlayacaksın. Bir tatile gitsen "keşke babamda gelseydi" diyeceksin ama ağlamadan diyeceksin. Özlem azalmıyor, 7 sene oldu benim yakışıklım gideli ama artık o özlemle yaşamaya alışıyorsun, onun artık o kapılardan içeri gelmeyeceğini anlıyorsun, sana hiç sarılamayacağını kabulleniyorsun..
Artık kabrini ziyaret etmeyi de ihmal etmeye başlayacaksın, çünkü baban zaten senin kalbinin tam ortasında olacak, en azından benim için kabri fazla birşey ifade etmiyor. Bazen gidip başında dua okuyoruz o kadar. Ama onun dışında hep içimde, birşey yaparken "o nasıl davranırdı" diye düşünüyorum, kızımı büyütürken "o bizi nasıl yetiştirdi" diye kendime soruyorum. Çocukları sevindirip yaşlılara saygılı davranıyorum, o öğrettiği gibi. Kızıma habire kitap alıyorum onun bana yaptığı gibi..O'nu kızıma resimlerinden tanıtıyorum, sen gene o bakımdan şanslısın Rengin dedesini biliyor... Ciğerim yandı demişti görümcem babasını kaybettiğinde, o ciğer yangısıyla yaşamaya devam edeceksin, nasıl baban da babasın-annesini kaybettikten sonra yaşadıysa, sende annene-kardeşine-eşine-kızına sarılıp yaşamaya devam edeceksin.. Öpüyorum.