5 Ekim 2010 Salı

Msn de ifadeler var kıpraşık olanlarından...
Birinde basılınca yazışılan ekranı kaplıyor, bir çocuk oturmuş önce gülümsüyor, elinde dondurma külahı sonra külahdaki dondurmanın yere düşmesiyle yüzünde değişen ifade birden ağlamaklı hal alıyor...
Bana nasılsın dediklerinde bunu tasvir etmek zor değil de karşı tarafın anlaması mümkün olamayacağından "iyiyim sen" şeklindeki geçiştirmenin asıl karşılığı aslında budur...
Tıpkı bugün giydiğim montumda babamın saçından bir kıl bulana kadar...
Ben iyiyim ya sen?

6 yorum:

. dedi ki...

:((
Sustum..

özii dedi ki...

canımsın Fundam yaa.. Ne zordur tahmin ediyorum :(

hem iyiyim demek sadece adet olmuş aslında ne fırtınalar var o
"iyiyim " ifadesinde...

ama iyi olacaksın, mecburuz belkide ...

TATESAL dedi ki...

Offf zor durumlar bunlar canım ya birşeyler görüp her gün biraz daha hüzünlenmek çok acı tabiii...sabırrrr....

SMİLENA dedi ki...

bEN YENİ ÖĞRENDİM.SÖZÜN BİTTİĞİ YER ...ANNELER GÜNÜNE İKİ GÜN KALA ANNESİNİ KAYBEDEN BİRİ OLARAK SENİN ACINA ORTAĞIM.HİÇ BİR SÖZ TESELLİ ETMİYOR İNSANI.KOLU KANADI KIRIK BİRER KUŞUZ ARTIK.

MEKANI CENNET OLSUN,YATTIĞI YERDE DİNLENDİRSİN RABBİM.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

:(( ah be Fundam, ne denilebilir ki?
çok haklısın
anlayan anlar inan...

aysencifci dedi ki...

7 sene geçti bizim ciğerimiz yanalı, uzun süredir artık rüyalarımda hep 50-55'li yaşlarda, hep iyi, hep gülüyor, hep yanımda..
Gün gelecek o saç teline de üzülmeden, sadece özlemle bakacaksın... Mekanı cennet olsun tüm ahirete göçenlerin.