6 Kasım 2010 Cumartesi

Haydi Rengiiiin.......


Sabahın hangi saati kalkılırsa kalkılsın "Günaydın Renginim" in ardından söylenen bu iki kelimeyi ben söylemekten, o işitmekten bıkmadı...
Bu da hanımefendinin işkencesi bana, kesin bilerek yapıyor...
Belki o da haklı, hafta sonu da dahil sürekli bir yerlere yetişme çabası ve onun olabildiğince oyalanması...
Haydi Rengin çabuk ol kızım bak kahvaltı edeceksin daha...
Haydi Rengin yüzünü yıkadın mı dişler haydiiiii...
Bir daha haydi Rengin dedirtme annem haydiiii...
Dişleri kontrol edeceğim hoh yap hani diş macunu kokusu yok...
Olmaz tabi diş macununu fırça görmüş mü ki ben kokusunu alayım...
Şimdi bir yirmi belledim gidiyoruz...
Haydi Rengin alıyoruz fırçaları nohut büyüklüğünde macunumuzu sürdük mü...
Yirmi sağ alt, yirmi sol alt, yirmi sağ üst, yirmi sol üst, yirmi ağzınızda iiiii dediğimiz önler ve on kere de dil...
Oh mis gibi macun koktuk...
En ürkütücüsü de benim hem fırçalayıp hem de rakamları saymam biğğ ıkıııı üggg ....
Daha ne kadar tiksinç olabilirim ki..?
Hafta sonu mu haydi Rengiiiin geç kalıyoruz annem bak yetişemeyeceğiiiiizzzzz...
Cidden yazık hepimize vaaaah...


Hafta sonu "haydi" hengamemiz...

8 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

çocuklar için hayat ne kadar zor...
sürekli koşturmaca,ders,kurs,dershane...
saatlerce sokaklarda oynadığımız çocukluğumuzu düşünüyorum da...
şimdi çocuk olmak istemezdim doğrusu:)))

Deli Anne dedi ki...

ben kendimi hadi-lerle kaybetmiş halde yakaladığım an, kendimden tiksiniyorum.. hadi, hadi, hadi bence ters tepiyor bu haydi işi.

Unknown dedi ki...

Sevgili Cepaynası o kadar haklısın ki ben de bu zamanın çocuğu olmadığım için kendimi şanslı gördüğüm gibi benim kızım ve diğer çocuklar için de üzülüyorum...

Unknown dedi ki...

Deli anne benim "hadi" lerimin de çok dikkate alındığını düşünmüyorum da ama bizim yetişmemiz gereken bir servisimiz kızımızın yetişmesi gereken bir okulu var...
ben de şaşırdım...

herşeyden azıcık dedi ki...

Şimdiye kadar hiç ''Yeter uleyyynnn'' diye bişey duymadım 14 senedir ''haydi'' dedikçe ''tamam anne'' derler ama genede bildiklerini okurlar:))En sonunda baktımki tek yırtılan benim, saldım çayıra mevlam kayıra fikrini kendime aşıladım itiraf etmek gerekirse zor oldu:)) Ama eksiklikler yüzünden kendileri zor duruma düşünce baktımki popomu yırta yırta yaptırmaya çalıştığım şeyleri şimdi kendi kendilerine yapıyorlar:))Sen de alışırsın:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

oyy kıyamam ben ne sana, ne de ona...
tenise mi gidermiş şimdi de
nasıl da yakışır kuzuya
haydiiiii Fundam koşuşturmaya devam :))

Unknown dedi ki...

Fundacan hakkaten ya tek yırtılan benim...?!!!

Aynurum bu hayat beni satır aralarında hacamat etti ya ne diyeyim...

özii dedi ki...

ooo o haydilerimiz her zaman yığınla var hemde...
Bende de hazırda bekleyen "haydiii atıkk " yazısı vardı bir isyan anımda yazmıştım :))